Ga naar inhoud

eijl0000

Aanbevolen berichten

Beste PC-helpforum

Mijn vriendin heeft een Acer computer van vier jaar uit. Die werkte goed totdat ze de verkeerde kant van het stekkertje van haar oplaad apparaat per ongeluk in een stopcontactje van de computer hield. Toen gaf het apparaat een geluidje en hield er helemaal mee op. Het snoertje waaraan het stekkertje vastzat was nergens aan aangesloten. Ik vroeg me af of daar nog wat aan te doen is. Kan het zijn dat een zekering is doorgeslagen die vervangen moet worden?

Vriendelijke groet, eijl0000 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, eijl0000 zei:

Kan het zijn dat een zekering is doorgeslagen die vervangen moet worden?

Het kan inderdaad een zekering zijn maar het kan ook iets anders zijn.

Met stroom weet je nooit wat er mis gaat als je een stekker verkeerd inplugd.

Volgens mij is de beste oplossing om de laptop naar een pc-boer te brengen om te laten nakijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Hallo Kweezie Rabbit, ik zou nog laten weten hoe het met de computer is gegaan die het ineens niet meer deed. Ik ben ermee naar een 'pc-dokter' geweest en die heeft hem nagekeken. De accu bleek goed te zijn en hij heeft daarna de computer gereset en toen deed alles het weer! Hij vermoedt dat de computer van slag was geraakt. Inmiddels werkt de computer alweer een paar weken probleemloos!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.