Ga naar inhoud

Facebook laadt niet meer


Aanbevolen berichten

Enkele weken geleden heb ik een schone herinstallatie uitgevoerd van Windows 10 via de Microsoftpagina, dit omdat ik veel problemen ondervond.
Een deel van de problemen zijn daardoor verdwenen, maar één probleem is gebleven en dat is dat ik op mijn computer Facebook niet geopend krijg.

Steeds als ik het probeer duurt het heel lang. Eerst krijg ik de melding dat ik cookies moet toestaan, hetgeen ik allang zo heb ingesteld, vervolgens lijkt 

de pagina te openen maar dan word ik door gelinkt naar een nagenoeg witte pagina met de tekst dat de pagina niet is gevonden en dat ik hem moet vernieuwen.

En dit laatste doet ie dus niet. Flashplayer is geinstalleerd en ook toegestaan. Toch heb ik het gevoel dat mijn Windows 10 niet compleet is of zo.

Ik werk met de browser Edge. Andere browsers krijg ik niet eens gedownload. Ook van de Microsoftpagina krijg ik niets gedownload. Ik moet dat via een omweg doen.
Is er iemand die mij kan helpen?

Met vriendelijke groet,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit al uw browser en dus ook Edge.

Klik op Windows toets en dan instellingen / apps / apps en onderdelen.

Scroll daar naar beneden en zoek Microsoft Edge (niet Edge)

Klik daarop en dan geavanceerde instellingen

Klik nu op Opnieuw instellen

Hopelijk dat het nu wel werkt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.