Ga naar inhoud

Na herinstallatie Firefox onmogelijk pdf bestanden te openen via browser zelf


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, na herinstallatie Firefox (voorheen gebruikte ik een tijd Chrome) verschijnt het Firefox loge niet  in standaardprogramma's toewijzen per bestandstype. Enkel Edge:thefinger: en app windows. Ik zou graag terug pdf bestanden direct via browser Firefox willen openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, weet ge, hartelijk dank voor Uw hulp. Maar dat is nu het verschil met Chrome hé. Waarom draait alles zonder problemen (dus ook pdf bestanden via Chrome, want die staat er wel bij) en heb je bij Firefox en consoorten altijd wel iets dat niet werkt. Besluit, ik download terug Chrome en Firefox er terug af. Sorry voor je tijdsverlies hierover:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie screenshot. Grtjes. Terug Chrome gebruiker en Firefox hier nergens te bespeuren. Was dus mijn feitelijke vraag en probleem. IK verwijder gewoon terug Firefox en Chrome staat er al terug op (met pdf instelling)

Screen Shot 03-07-18 at 04.25 PM.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.