Ga naar inhoud

Acer laptop ES-432-C2W8


keppeke

Aanbevolen berichten

Ik heb een acer laptop gekocht samen met een abonnement van de krant, nog geen jaar na aankoop , doe ik het toestel binnen ter herstelling, maar ik krijg een tegenbericht , samen met een factuur van 100 euro, die ik eerst moet betalen.

De reden is; het geheugen is verwijderd, er zit geen geheugen in de laptop

Daar ik zelf niet aan de laptop durfde komen , toch niet zolang hij in garantie is, heb ik het toestel opgestuurd voor herstelling, en nu zou ik zogezegd het geheugen verwijderd hebben , dat zekers niet waar is

Maar de laptop kan toch niet opstarten zonder geheugen???

Mijn vraag is, is dit mogelijk op te starten zonder geheugen, en hoeveel plaatjes geheugen zitten daar eigenlijk in?

Kan er mij iemand hierop antwoord geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, wat de verkoper zegt kan niet.

Bovendien moet de verkopen een bewijs geven welke stukken hij had verandert want je hebt 2 jaar garantie.

Weliswaar de eerste 6 maanden hoeft je niks te bewijzen.

Geheugen stuk is absoluut voor garantie.

 

Je kan beter contact nemen met de verkoper samen met de krant abonnement.

Eventueel kan je naar acer bellen op deze pagina en zullen jou zeker helpen want je staat in uw recht.

 

Veel laptop hebben 2 geheugen banken maar je kan met 1 starten.

In uw geval kan je maximaal 2 GB geheugen plaatsen.

Ook heb je geheugen voor opslag: eMMC van 32 GB

 

Nota: moest je toch problemen krijgen neem contact met uw verzekering want je hebt gratis rechtsbijstand voor een advocaat.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dus als ik het goed begrijp, zit er maar één sleuf geheugen in van 2gb, en zonder dat kan de laptop niet opgestart worden

Maar ze zeggen dat ik het geheugen verwijderd hebt, wat kan ik daaraan doen, het is hun woord tegenover het mijne , he

Maar ze reken we wel een geheugen aan van 4 gb + de werkuren

Toch bedankt voor de respons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou contact nemen met Acer en dan ben je zeker aan de hand van serie nummer dat je aan de onderkant ziet welke geheugen je precies hebt.

Doe wat ik zeg want je hebt nog altijd garantie.

De verkoper is hier duidelijk in fout.

 

Wil je weten hoeveel geheugen je echt hebt:

Met de rechtermuisknop op start en dan systeem (tenminste als jij Windows 10 hebt)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik goed begrijp:

 

Je koop laptop en laat het herstellen bij de verkoper en die vervangt geheugen en geeft een factuur.

Acer zegt dat er geen geheugen inzit?

Staat er geheugen vermeld op factuur?

Misschien is de verkoper compleet vergeten geheugen te plaatsen.

 

Is dat zo wat ik nu vermeld?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop aangekocht, start op maar wel traag, en na verloop van een heel korte tijd , start hij niet meer op, ik wil hem resetten, maar dat gaat niet, geeft de melding dat de reset niet kan doorgaan omdat te weinig geheugen is

Dus ik geef het toestel ter herstelling omdat het nog in garantie is, en die laten me weten, dat IK het geheugen zou verwijderd hebben, dat ik totaal niet gedaan heb

Als ik het moest verwijderd hebben, zouden ze dit toch opgemerkt hebben, dan zou de zegel verbroken zijn, en de garantie vervallen zijn

En nu krijg ik een factuur voorgeschoteld van 100 euro, die ik eerst zou moeten betalen , eer ze het toestel willen herstellen

Ik ben daar niet mee akkoord omdat dit een nieuw toestel is, en Ik heb dat niet verwijdert , dat zou nogal te zot zijn, een stuk verwijderen en dan aangeven voor herstelling

 

Maar wat kan ik doen, tis mijn woord tegenover dat van hen, zij willen het niet herstellen kosteloos

Ik ga nu contact opnemen met de krant, en kijken wat zij voor mij kunnen doen, maar ik heb er geen goed oog op, duimen maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de krant kan je inderdaad proberen.

Wat jij nu verteld is wel het flauwste van de flauwste verhaal dat echt gebeurd is bij jou.

Moest het daarna nog steeds niet lukken via de krant dan zou ik familiale verzekering aanspreken voor gratis advocaat want je betaald daarvoor.

Zoiets gebruik ik ook als dat nodig is.

Een paar jaar terug wegens diefstal van aanhangwagen en gewonnen en geld volledig terug gekregen van verzekering van mij omdat de dief niet solvabel was.

Geld krijgen van verzekering kan alleen als dat in de polis voorzien is. (insolvabiliteit)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.