Ga naar inhoud

Error melding emailprigramma Incredimail


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Kijken of dat met een virus te maken heeft:

 

Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.

  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.

  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Waarom twee accounts?

 

Ik heb het volgende op je pc aangetroffen:

 

Task: {3420C572-D23B-4B8E-916C-356F41C6D8AB} - System32\Tasks\R@1n-KMS\Windows64Professional => wmic [Argument = path SoftwareLicensingProduct where (ID="2de67392-b7a7-462a-b1ca-108dd189f588") call Activate]
Task: {987C14CB-2D4A-4817-8C9A-FD035AACE803} - System32\Tasks\AutoPico Daily Restart => C:\Program Files\KMSpico\AutoPico.exe

 

Deze illegale programma's worden gebruikt om je Windows 10 en je Office legaal te laten draaien.

Dit zijn ook Trojans http://virenentfernen.com/kms-r-n-exe-malware-vollst-ndig-entfernen/

 

Deze programma's kunnen zorgen voor onveilig internetten denk maar eens aan onveilig bankieren.

Ook volgens de forum regels mogen wij niet helpen aan illegale systemen.

Ben je bewust ervan dat deze programma's op je pc staan, ik wil je verder helpen maar dan worden deze programma's verwijderd.

Hierdoor moet je nieuwe licenties kopen voor je Windows 10 Pro en je Office 16, aan jou de keuzen om door te gaan.

k moet je wel meteen waarschuwen, doe geen betalings- acties meer via deze pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet dat Windows 10 een ilegale versie, is, ik had op deze laptop Windows 7 zitten, en heb alweer een tijd geleden 

een upgrade gedaan naar Windows 10. wat zonder problemen lukte, als daar de licentie niet goed van was, dan was de lUpgrade naar windows 10 niet gelukt. 

Ik heb deze laptop gekocht met een geldige licentie van Windows. 

 

Grt  Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ghelsing zei:

Ik begrijp niet dat Windows 10 een ilegale versie, is, ik had op deze laptop Windows 7 zitten, en heb alweer een tijd geleden 

een upgrade gedaan naar Windows 10. wat zonder problemen lukte, als daar de licentie niet goed van was, dan was de lUpgrade naar windows 10 niet gelukt. 

Ik heb deze laptop gekocht met een geldige licentie van Windows. 

 

Grt  Gerard

Wat er dan gebeurt is weet ik ook niet, een upgrate wat jij heb gedaan gaat naar een Windows 10 Home < == een Home versie.

Of had jij een Windows 7 Pro kan je dat nog op de sticker zien?

Bij jou staat er een Pro versie op: Windows 10 Pro Versie 1709 16299.248 (X64) (2017-11-30 18:07:06).

 

Kijk in de programma regel staat:  System32\Tasks\R@1n-KMS\Windows64Professional

 

Ik heb een fix voor jou gemaakt aan jou of je hem uitvoert.

 

Start de Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.

  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

fixlist.txt

 

  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.

  • Druk op de Fix knop

  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd het was een windows 7 pro. versie. 

 

Ik heb er mailwarebyte overheen gedaan, en alles werkt weer naar behoren. 

 

Bedankt in ieder geval. 

 

grt Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.