Ga naar inhoud

uw vorige versie van Windows herstellen


itami-san

Aanbevolen berichten

Het lijkt wel een wansmakelijke aprilgrap, maar gisteren startte mijn Windows 10 op mijn 3 jaar oude Asus-desktop niet meer op en lijkt in een oneindige opstartloop te zijn verzeild waarbij ik telkens de melding 'Uw vorige versie van Windows herstellen' zie voorbij komen.

Ik dacht de oplossing gevonden te hebben door het downloaden van het 'hulpprogramma voor het maken van media'. Dan het 'Het hulpprogramma voor het maken van installatiemedia (USB-flashstation, dvd of ISO-bestand) gebruiken om Windows 10 op een andere pc te installeren.' op USB-stick gezet.

Vervolgens in de BIOS van mijn desktop het boot-device naar USB gewijzigd en de PC heropgestart met de USB-stick, doch zonder resultaat. De mallemolen van de opstartloop blijft draaien.

Nou weet ik het niet meer...:vraagteken_animatie:   

Any idea please ?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, itami-san zei:

Ik dacht de oplossing gevonden te hebben door het downloaden van het 'hulpprogramma voor het maken van media'. Dan het 'Het hulpprogramma voor het maken van installatiemedia (USB-flashstation, dvd of ISO-bestand) gebruiken om Windows 10 op een andere pc te installeren.' op USB-stick gezet.

En wat wil je dan met dat Windows 10 installatie medium (usb stick) gaan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, itami-san zei:

Voor mijn part mag je dit topic sluiten.

Daar is dan je probleem toch niet mee opgelost.

Of ben je van plan om de pc bij de hersteller binnen te brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Droske, eerst eens horen wat dit euvel zou kunnen kosten, zoniet misschien een nieuwe desktop.

Ik vrees dat de kapotte startknop een of andere kortsluiting heeft veroorzaakt.

Gelukkig heb ik nog mijn perfect lopend 2e-hands Sony Vaio-laptopje met Windows 7...  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.