Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Even ter aanvulling...

2 uren geleden, Passer zei:

Via Advanced zou ik die tweede dan gewoon wissen - en idd: kijk donderdag eens uit wat er gebeurt?

Ga dan ook op de back-up schijf de overeenkomstige map verwijderen want die wordt door het programma helaas niet verwijderd. Daardoor komt het dan ook dat, wanneer je volgende back-up dezelfde naam geeft, je een foutmelding krijgt.

 

Ik zie ook dat je de File back-up en de System back-up op exact hetzelfde tijdstip gepland hebt, dat gaat conflicteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem bij EaseUS is blijkbaar dat - als je de naam niet aanpast (en dus eigenlijk dezelfde naam kiest als de keer ervoor) - dat EasUS dan de opdracht krijgt een nieuwe backup met dezelfde naam te maken. I.p.v. dit dan te melden en te vragen: wil je het oude bestand overschrijven? - geeft het programma dan de (voor het grotendeel van de mensen niet te begrijpen bericht:) " "fail to create backup. Identical directory may exist or the path is inacceptable"

Dit kan beter voor zo'n programma, maar goed: je weet waar het aan ligt JeanSpanje en dus is je probleem opgelost.

Namens Droske en mij: graag met je meegedacht!  en klikkerdeklik dan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.