Ga naar inhoud

2300€ voor MSI laptop of???


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ben heel erg aant het overwegen om mijn oude ASUS laptop te vervangen door dit pareltje van MSI https://www.coolblue.be/nl/product/802995/msi-ge73vr-7rf-274nl.html ...

 

Maar kan ik voor 2300€ beter een desktop laten assembleren en is deze dan sterker en beter om de zwaarste games te spelen (PUBG, Fortnite, .....) en deze alsog te streamen..

2300€ is niet weinig dus daarom deze overweging.. Is vooral een gamePC/Laptop ..

 

 

bedankt...

 

 

aangepast door peirreuh
Link naar reactie
Delen op andere sites

PC is altijd goedkoper maar je kan ook nog eens upgraden door nieuwe videokaart want de games worden zwaarder en zwaarder.

Uw laptop heeft wel 512 GB SSD en dat is al behoorlijk maar ik begrijp niet waarom de fabrikant dan nog steeds harddisk plaats dat de SSD trager doe werken.

Het was beter geweest om 2 x 512 GB SSD te plaatsen en zeker bij zo'n een dure laptop.

Maar je moet ook beseffen:

Laptop heeft als voordeel dat je overal kan meenemen doch ook zwaarder en zeker bij uw geval.

Maar uw Merk MSI staat bekend als er iets mankeert dat je niet vlug uw laptop terug hebt.

 

Doch je moet realist zijn:

Je kies voor de duurste en denk dat het ook de beste is.

Er zijn nog veel duurder laptop hoor.

In uw geval: je spreek over games en dan heb je op de eerste plaats nodig: zeer goede videokaart.

 

Je heb nu een oude laptop maar Fortnite is helemaal geen zware games.

Dat komt door uw oude laptop dat het niet goed aan kan.

 

Bovendien zou ik niet naar Cooblue alleen kijken want die heeft maar een beperkte artikels.

 

Let op: toetsenbord = QWERTY

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.