Ga naar inhoud

Bluetooth koptelefoon


pol55

Aanbevolen berichten

Ik heb een hoofdtelefoon(S580kop.thumb.png.a01bdc0e71142f6566cb05ab8e21976c.png) met bluetooth verbinding. Als ik die hoofdtelefoon "koppel" met mijn tablet (Samsung android)  kan ik constant bijvoorbeeld naar de commentaar van een voetbalmatch luisteren.

Koppel ik de hoofdtelefoon echter aan mijn laptop krijg ik ELKE 9 minuten de audio melding in mijn hoofdtelefoon " power off". Dan moet ik opnieuw "verbinden" .....weer voor 9 minuten....

Er is dus een instelling in windows (?) die verkeerd is. Maar wellke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op instellingen (tablet) en klik op bleutooth

Je kan daar uw koptelefoon activeren.

Dan zou je normaal gezien toestemming moeten geven.

Je moet dan wel niet via pc doen want maak de koptelefoon contact met PC en niet met Tablet.

Je kan niet beiden doen.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste stegisoft,

DE vraag is waarom ik maar NEGEN minuten kan muziek beluisteren van mijn laptop met de koptelefoon via BT verbinding. (schakelt automatisch uit-power off)

Op mijn tablet geen probleem...blijft  muziek spelen..... uren....

 

vg, 

Pol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens deze stappen door te lopen uit onderstaand artikel en kijk op dat helpt:

Check anders of de koptelefoon energiebeheer instellingen heeft. Misschien heeft de koptelefoon problemen opnieuw verbinding te maken met de computer na dat deze in energiebesparing/slaap modus is gegaan:

  1. Rechtsklik op Start en klik op Apparaatbeheer
  2. In Apparaatbheer klik op het pijltje naast Bluetooth  en klik op Bluetooth radio
  3. Rechtsklik op Bluetooth radio en klik op Eigenschappen
  4. Ga naar het Energiebeheer tabblad en check of De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen ingeschakeld.
  5. Schakel deze uit en check of koptelefoon nu verbonden blijft, zelfs na momenten van geen geluid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen ingeschakeld.

 Dit vakje uitgevinkt (uitgeschakeld) en OK nu.

Bedankt voor de hulp. MAAR voor een computerleek is dit toch niet vanzelfsprekend om een BT koptelefoon normaal te laten functioneren op een windows 10 laptop hé ?

 

vg,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

BT is voor iedereen niet gemakkelijk hoor.

Je moet bijvoorbeeld bij geluid ook instellen voor BT

Eigenlijk zou zoiets volledig neutraal moeten werken zonder dat men moet denken aan andere programma.

Bovendien kan je met uw koptelefoon meerdere locatie een verbinding maken maar je kan slechts 1 gelijktijdig gebruiken.

Ik heb bijvoorbeeld PXC 550 koptelefoon en dat je nog erger want om aan te zetten moet de met de oorschelp zodanig draaien dat het klikt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.