Ga naar inhoud

USB-sticks uit China


Aanbevolen berichten

Beste PC-Helpforum,

 

Ik heb diverse USB-sticks in China gekocht van 8 en 16 GB in meerdere leveringen (bij Lightinthebox.com). Mijn indruk is, dat ze geen van alle deugen. Sommige melden zich helemaal niet aan bij inpluggen. Andere doen dat wel, maar het schrijven gaat tergend langzaam. Als ik dan een bestand van zo'n 500 MP3 files heb weggeschreven (wat veel langer duurt dan bij b.v. Verbatim Sticks) dan lijkt de listing in Windows verkenner wel "gatenkaas". Van een groot deel van de MP3 files ontbreken diverse gegevens, zoals b.v. naam artiest.

Nu heb ik al diverse testprogramma's gedownload om een objectief beeld te krijgen van de problemen met deze sticks maar dan blijkt, dat zo'n test van één stick al meer dan 2 uur gaat duren.

MIJN VRAAG: IS ER EEN SIMPEL TESTPROGRAMMA WAARMEE IK USB-STICKS IN ENKELE MINUTEN PER STUK KAN TESTEN?

USB_Flash-004.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die afbeelding bekijk dan denk ik eerder aan speelgoed dan aan USB-sticks. Laten we eerlijk zijn, van zo iets mag je niet veel verwachten buiten dat het pure milieu vervuiling is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, droske zei:

Als ik die afbeelding bekijk dan denk ik eerder aan speelgoed dan aan USB-sticks. Laten we eerlijk zijn, van zo iets mag je niet veel verwachten buiten dat het pure milieu vervuiling is.

Dit was maar een voorbeeld. Ik heb ook serieuze metalen uitvoeringen gekocht. Allemaal waardeloos spul. Ik heb objectieve metingen nodig richting leverancier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, wimtop zei:

Ik heb objectieve metingen nodig richting leverancier.

'k heb er een jaar geleden eens iets van gekocht: ledlampjes - maar 'k moet erbij zeggen dat ze zo goedkoop waren dat ik er al mijn twijfels over had.

De lampjes bleken goed te werken, alleen, als je ze naar keek, merkte je duidelijk dat ze flikkerden. 'k Heb ze dus ook niet gebruikt.

Maar ja: ze kostten ook maar 2€ per stuk (220V, 420 Lumen) - en dat voor de prijs van een lampje plus het vervoer naar hier...  't Is een grote regel: als het te goedkoop is, moet je het wantrouwen. 'k Had er gelukkig niet veel geld in gestoken, was eerder een proef.

(en ja: naar de vorm moet je in dit geval natuurlijk niet kijken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.