Ga naar inhoud

Website


Aanbevolen berichten

Om een website te hebben moet je pagina uploaden met bijvoorbeeld FileZilla Client (klik)

Wat je moet invullen verschil van hosting tot hosting

Meestal is de eerst pagina index.html of index.php maar het kan evengoed default.html zijn.

Adres en paswoord krijgt je van uw hosting.

 

Er zijn heel veel goede en slechte hostingsbedrijven.

Een goede en goedkope hosting is deze bedrijf (klik)

 

Als je niet veel kennis hebt dan kan je daar met website builder zonder enige code een webpagina maken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, stegisoft zei:

Om een website te hebben moet je pagina uploaden met bijvoorbeeld FileZilla Client (klik)

Wat je moet invullen verschil van hosting tot hosting

Meestal is de eerst pagina index.html of index.php maar het kan evengoed default.html zijn.

Adres en paswoord krijgt je van uw hosting.

 

Er zijn heel veel goede en slechte hostingsbedrijven.

Een goede en goedkope hosting is deze bedrijf (klik)

 

Als je niet veel kennis hebt dan kan je daar met website builder zonder enige code een webpagina maken.

 

 

thx voor de tip ! ga het eens bekijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, stegisoft zei:

Laat maar weten voor welke hosting je uiteindelijk genomen hebt.

ik heb voor de host ge kozen die je via de link aanraden zag er het best uit kwa prijs/kwaliteit. momenteel draait er al een site op maar is nog wat werk aan. (zie link) 

 

Site

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het best mooi gedaan.

Wel zou ik achtergrond afbeelding kleiner maken want ik denk dat het veel mooier is.

Het kwam er groot over om mijn scherm van 19 inch.

Je dient altijd rekening mee te houden dat nog veel mensen 17 inch scherm hebben maar er zijn er ook die 24 inch of meer hebben.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2018 om 22:31, stegisoft zei:

Ik vind het best mooi gedaan.

Wel zou ik achtergrond afbeelding kleiner maken want ik denk dat het veel mooier is.

Het kwam er groot over om mijn scherm van 19 inch.

Je dient altijd rekening mee te houden dat nog veel mensen 17 inch scherm hebben maar er zijn er ook die 24 inch of meer hebben.

 

 

thx voor de tip. zelf heb ik zo een 24 en daar lijkt het wel iets op hebben alleen spijtig dat het op GSM formaat allemaal nog niet wil meewerken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn smartphones op uw website gegaan en dat werkt prima en dat voor een boer als ik.

Zodra je erop komt kan je op 3 strepen klikken voor meer mogelijkheden zoals leden.

Wil je terug dan pijltje onderaan op terug klikken.

 

Mogelijk moet cache van uw browser in gsm leeg maken.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.