Ga naar inhoud

Google calendar (smartphone), alle afspraken kwijt, ook online als je inlogt met laptop


mellinda

Aanbevolen berichten

Beste

 

Ik beheer mijn digitale agenda's via mijn smartphone (Business calendar + Google Agenda op Motorola moto G5plus). 

In Google Agenda stonden mijn afspraken voor de komende drie maanden, die ik uitgerekend enkel deze maand nog niet allemaal op papier heb gezet...

 

Apparaat moest binnengeleverd worden voor reparatie deze week.

Backup gemaakt via Motorola. Backup ook op sd-kaart en backup op android compatibel stickje gemaakt.

Nergens geen files meer te vinden van deze programma's.

Kan de backup van Motorola van de smartphone zelf die alles herstelt in geval van reset niet terugzetten omdat het apparaat nu enkele weken niet meer beschikbaar is tot het gerepareerd is...

 

Online via pc Google agenda niets meer te vinden. In prullenbak ook niet.

Op oudere smartphone Google agenda en Business calendar gedownloaded, aangemeld met zelfde account, niets.

 

Bij Google lijken ze nu een beetje overstelpt te worden met mensen die afgelopen drie dagen al hun afspraken kwijtzijn in Google agenda...

 

Is er een manier voor mij om de afspraken nog terug te halen?

Zou er iemand mij alsjeblieft kunnen adviseren in wat ik kan doen?

 

Vriendelijke groet

 

Mellinda 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Een goed (mensen)geheugen en telefoontjes doen om ze (de afspraken) terug te bevestigen bleek de enige oplossing aangezien er ook geen sprake was van verwijderde items in gmail of calender. Vanaf nu zet ik alles rechtstreeks in mijn google account plus in outlook. :blush:

Topic mag worden afgesloten.

aangepast door mellinda
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.