Ga naar inhoud

Compabiliteit Samsung - Netflix


Arnold14

Aanbevolen berichten

Beste forumvrienden,

 

Zaterdag is mijn nieuwe Samsung TV UE43NU7190SXXN geleverd. Ik probeerde mijn Netflix en bij de keuze van films, kreeg ik steeds dezelfde foutmelding van Netflix: tvq-pb-103 (1.10.5005). Ik heb uiteraard onmiddellijk contact met Netflix gehad. Eerste reactie: deze foutmelding kennen we niet. Dan een uur testen en onderzoeken, alles tevergeefs. We zullen het verder onderzoeken en aanpassen in je software, bij mijn vraag wanneer krijg ik antwoord van jullie ? Antwoord ? Wij zullen je niet antwoorden, je zal wel zien wanneer het opnieuw gaat. Neen dus.

Vanmorgen ook een uur met Samsung aan de lijn gehangen, die hebben de TV gereset, zonder resultaat: het ligt dus aan Netflix beweert men. Ik heb bij een aantal forums gelezen dat er compabiliteitsproblemen zijn met bepaalde Samsung TV modellen en Netflix. Uiteraard beweren Netflix (en vooral Samsung) dat daar geen sprake van is.

Ook toegang verkrijgen via google met Netflix lukt helemaal niet (op TV), ik gebruik dus de browser van Google. De foutmelding die ik krijg van Netflix is: gebruik Google Chrome als browser (of Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox of Opera). Ik krijg echter geen enkele geïnstalleerd op mijn TV.

Is er iemand die een oplossing heeft voor dit probleem. Telefonisch contact met de verkoper van Vanden Borre heeft nog geen antwoord opgeleverd. Ik had duidelijk gesteld dat mijn nieuwe TV moest Netflix toegankelijk zijn ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Arnold14 zei:

Zaterdag is mijn nieuwe Samsung TV UE43NU7190SXXN geleverd. Samsung TV modellen en Netflix.

.  .  .  .  . 

Telefonisch contact met de verkoper van Vanden Borre heeft nog geen antwoord opgeleverd. Ik had duidelijk gesteld dat mijn nieuwe TV moest Netflix toegankelijk zijn ...

Niet goed geld terug, je kunt dat apparaat nog altijd terugbrengen :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.