Ga naar inhoud

GOOGLE PRIVACY HERRINERING


Gast

Aanbevolen berichten

Waarom moet ik elke keer, akkoord geven voor die Google privacy herinneringen.Bij elke scheet die je laat moet je dat doorlezen,en akkoord vinden.Hoe kom ik daar van af???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees dit artikel eens helemaal door: https://support.google.com/accounts/answer/6227261?hl=nl

 

In verband met jouw vraag lijkt me vooral dit gedeelte uit dat artikel van belang :

Wordt deze herinnering meerdere keren weergegeven?

Als u bent ingelogd en op 'Ik ga akkoord' klikt, wordt u op andere apparaten of in andere browsers waar u bent ingelogd, niet opnieuw gevraagd de herinnering te lezen.

Als u niet bent ingelogd en op 'Ik ga akkoord' klikt, kan in de volgende gevallen de herinnering opnieuw verschijnen:
  • U gebruikt Google op meerdere apparaten en in meerdere browsers en u bent niet ingelogd.
  • U heeft voor de browser ingesteld dat uw cookies regelmatig worden gewist.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Misschien maak jij gebruik van een programma zoals CCleaner waardoor je cookies worden gewist?

Dan zul je die herinnering steeds weer te zien krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een klein beetje extra informatie over hoe CCleaner omgaat met cookies:

Standaard verwijdert CCleaner alle cookies van de geïnstalleerde browsers, maar je kunt in CCleaner aangeven dat sommige cookies niet verwijderd mogen worden:

 

Open CCleaner

Klik niet op Analyseren

Klik in de linker kolom op Opties

Klik in de middelste kolom op Cookies

Je ziet dan 2 lijsten met cookies:

Links een lijst met cookies aanwezig op uw computer; rechts een lijst met te behouden cookies.

 

Klik in de linker lijst op de cookies die je wilt behouden. Klik daarna op de pijl naar rechts (->) die tussen beide lijsten staat. De geselecteerde cookies verhuizen dan naar de rechter lijst met te behouden cookies.

 

Vaak zijn er per website meerdere cookies. Stel dat je dit forum regelmatig bezoekt en niet steeds de mededeling over 'Cookies toestaan' zou willen zien, wanneer je PCH bezoekt, dan zou je 2 cookies van dit forum naar de rechter lijst moeten verplaatsen, namelijk pc-helpforum.be en www.pc-helpforum.be.

Van Google staan er vaak wel 10 cookies in de linker lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.