Ga naar inhoud

Gloednieuwe tomtom gekoppeld aan MyDrive ,verwijderd en terug installeren gaat niet


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb een gloednieuwe nieuwe TomTom aangesloten aan my drive connect.

Ik heb nog twee andere oudere TomToms aan aangesloten op dat zelfde mailadres.

 Ik heb gemerkt als ik met de smartphone een route verstuur naar mijn gps dat deze toe komt bij twee van mijn TomTom‘s .

 Daarom heb ik de laatste nieuwe TomTom verwijderd en heb ik geprobeerd om dit op een ander e-mailadres aan te kopen maar dit gaat niet. Ik probeer deze nu terug aan mijn originele mailadres aan te koppelen maar dit gaat niet. Wat nu?

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kristof28 zei:

Daarom heb ik de laatste nieuwe TomTom verwijderd en heb ik geprobeerd om dit op een ander e-mailadres aan te kopen maar dit gaat niet.

Je kan maar aan één TomTom account koppelen, dat wil zeggen één e-mailadres.

 

Quote

Tip: je kunt maximaal 10 navigatiesystemen aan één TomTom-account koppelen. De kaarten en services die je koopt worden toegewezen aan het serienummer van het navigatiesysteem waarvoor je deze koopt.

Bron

2 uren geleden, kristof28 zei:

Ik probeer deze nu terug aan mijn originele mailadres aan te koppelen maar dit gaat niet.

Had je de koppeling naar jouw ander e-mailadres wel goed verwijderd?

Wellicht moet je daarna een tijdje wachten?

 

UPDATE:

Hier (TomTom forum) zou je een deskundige antwoord krijgen denk ik :hmmmm:

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, iEscape zei:

Je kan maar aan één TomTom account koppelen, dat wil zeggen één e-mailadres.

 

Bron

Had je de koppeling naar jouw ander e-mailadres wel goed verwijderd?

Wellicht moet je daarna een tijdje wachten?

 

 

 

Koppeling ... oei oei. Ik heb een mail gestuurd naae tomtom.

Ik hoop dat het ergste senario niet mogelijk is namelijk dat ik nooit meer mijn kaarten kan updaten!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.