Ga naar inhoud

Verwijderd bestand USB stift


Theo2602

Aanbevolen berichten

Met Recuva zal het wel lukken als je niet te lang gewacht hebt.

https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/recuva-fotos-bestanden-terugvinden-bestandsherstel

 

Gevonden bestanden eerst naar een andere schijf opslaan. Pas nadien kun je die terug op de USB-stick zetten.

 

Maak in de toekomst van AL je data regelmatig een back-up!!! Ik begrijp echt niet dat men dat nog altijd niet doet.

Lees mijn onderschrift eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google verwijst dadelijk naar dat programma en ik gebruikte dat, maar het vond niets terug. Dit zou normaal zijn, als ik na het verwijderen, andere bestanden naar die USB had geschreven, die dus de zogezegde lege ruimte in beslag konden nemen. Maar ik weet niet zeker of ik, na het verwijderen van de bestanden die ik zoek, nog iets anders heb opgenomen.

En wat de raad van die backup betreft: vaak gebeurt dat niet, anders zou recuva niet bestaan!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Theo2602 zei:

En wat de raad van die backup betreft: vaak gebeurt dat niet, anders zou recuva niet bestaan!

Recuva leeft van hen die nalatig en nonchalant zijn, zoals u.;)

 

Programma's zoals Recuva zijn er met hopen. Maar je moet ze ook goed weten te gebruiken. Het is een stuk eenvoudiger om een back-up te maken, tenminste als men er niet te koppig voor is.

Heb je wel een grondige scan gedaan met Recuva?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar vraag je om met de volgende reactie:

20 minuten geleden, Theo2602 zei:

En wat de raad van die backup betreft: vaak gebeurt dat niet, anders zou recuva niet bestaan!

 

 

Maar...

35 minuten geleden, Theo2602 zei:

Dit mag dus dicht

Dat doen we dan ook maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.