Ga naar inhoud

in Foto map Pictogrammen aanpassen


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

 

In mijn desktop computer met Win. 8.1 wil ik de pictogrammen in een fotomap onder "afbeeldingen"via "Beeld" aanpassen zodat ik kleine miniatuur beeldjes zie om ze vlugger te kunnen selecteren.

Dit doe ik in "Beeld" Grote pictogrammen gebruiken.

Maar nee, het blijft steeds een soort blauw pictogram zichtbaar in eender in welk beeld pictogram ik gebruik.

In mijn andere computer heb ik daar geen last van, dit werkt daar normaal met dezelfde foto's.

Wat zou hier kunnen de oorzaak van zijn?

 

Dank op voorhand 

groet djdanvan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, djdanvan zei:

Maar nee, het blijft steeds een soort blauw pictogram zichtbaar in eender in welk beeld pictogram ik gebruik.

 

  • Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pictogrammen die jij laat zien in je afbeelding zijn van Windows Photo Viewer. Blijkbaar heb je die ingesteld als standaard fotoviewer. Dat zal de oorzaak niet zijn.

Het valt me op dat jij geen vinkje hebt gezet voor Bestandsnaamextensies. Dat moet je wel doen uit het oogpunt van veiligheid; dan kun je altijd zien met wat voor bestandstype je te maken hebt.

 

En dan nu over naar de mogelijke oorzaak van je probleem:

Helemaal rechts in je afbeelding zie je nog net de knop Opties staan. Klik op die knop.

Het venster Mapopties wordt geopend. Klik in dat venster op het tabblad Weergave.

Er mag geen vinkje staan voor "Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen".

Staat dat vinkje er wel? Haal het dan weg. Klik daarna onderaan in dat venster eerst op Toepassen en tenslotte op OK.

 

Met een afbeelding ter illustratie:

 

5b33d9832910e-2018-06-27_20_31_37-Mapopt

 

Helpt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.