Ga naar inhoud

comprimeren van filmpjes


Aanbevolen berichten

hallo IEscape, bedankt voor de link, ik zal de twee eens uitproberen en zien wat het resultaat is, om met groot scherm te werken zal de tweede wel de beste zijn, maar moet dan wel de beveiliging uitschakelen om te downloaden, en daarna terug aan zetten, Je hebt me al dikwijls een oplossing aangeboden waarvoor dank.

m.v.g.

pieter-jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, bedankt IEscape, dat ziet er idd een goed programma uit, juist jammer dat het niet te verkrijgen is in het Nederlands, ben dat Engels niet zo machtig, zal eens rond neuzen misschien staan er gelijkaardige in die wel in het Nederlands zijn, toch van harte bedankt voor Uw voorstel, die eerste optie om te verkleinen werkt enkel goed op de smartphone, eens je naar een groter beeld gaat dan is de kwaliteit ondermaats, de tweede zal ik vandaag proberen, maar Apple weigert omdat ik de beveiliging moet uitschakelen, zal eens moeten zoeken waar dit staat, waarschijnlijk onder beveiliging en privacy, maar daar staat nu sedert de laatste update, ( het laden van sommige systeemsoftware is geblokkeerd ) mag ik deze dan uitschakelen......

m.v.g.

pieter-jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, pieter jan zei:

dat het niet te verkrijgen is in het Nederlands, ben dat Engels niet zo machtig,

Zulke applicaties zijn normaliter alléén in Engels beschikbaar.

Het zijn 'eenvoudige' Engelse woorden.

Als je wilt zal ik een korte beschrijving (vertaling) voor je maken, alléén deze week haal ik niet.

 

7 uren geleden, pieter jan zei:

maar Apple weigert omdat ik de beveiliging moet uitschakelen, zal eens moeten zoeken waar dit staat, waarschijnlijk onder beveiliging en privacy, maar daar staat nu sedert de laatste update, ( het laden van sommige systeemsoftware is geblokkeerd ) mag ik deze dan uitschakelen......

Dat mag je tijdelijk uitschakelen.

 

Ga naar Systeemvoorkeuren  >> in het venster dat wordt geopend klikt op Beveiliging en privacy  >>  (tabbald Algemeen) klikt vervolgens op het hangslot (linksonder)  >>  voer jouw wachtwoord in & vervolgens Ontgrendel.

Vervolgens klik op Sta toe.

 

5b332bef00a03_Schermafbeelding2018-06-27om08_13_57.jpg.688ebb0c8653f0d841d5c20d3815a330.jpg

 

5b332c055df95_Schermafbeelding2018-06-27om08_13_12.jpg.f08570bf1d18db593ffb929276690948.jpg

 

Vergeet niet het hangslot weer te vergrendelen.

 

Als je een 3rd party applicatie wil installeren, na het downloaden ga even eerst naar VirusTotal.

Klik vervolgens op Bestand kiezen  >>  scroll naar het gedownloade bestand  >>  Scannen.

 

 

 

 

 

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.