Ga naar inhoud

Traag opladen batterij smartphone


Aanbevolen berichten

1 uur terug, clarkie zei:

Een smartphone die 3 tot 4 jaar oud is die is.........vaak helaas aan vervanging toe.

 

Wat je nog kan doen: calibratie van de batterij en het volledig resetten van je smartphone, dus terug naar fabrieksinstellingen.

 

https://www.android1pro.com/nl/how-to-calibrate-the-battery-of-an-android-device/

😯🤐😮😢 dat lijkt mij een dure affaire. Om pakweg om de 3 jaar een nieuwe smartphine te kopen 😥😥

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, clarkie zei:

Een smartphone die 3 tot 4 jaar oud is die is.........vaak helaas aan vervanging toe.

Dat is wel zo, maar wel afhankelijk van het type & het merk van de smartphone.

Ik ben in bezit van een iPhone 4S van oktober 2011, dat nog zeer goed functioneert.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, kristof28 zei:

😯🤐😮😢 dat lijkt mij een dure affaire. Om pakweg om de 3 jaar een nieuwe smartphine te kopen 😥😥

Ja, als het een budget smartphone is heeft clarkie gelijk. Goodkoop is duurkoop, geldt ook voor (budget) smartphones.

Een smartphone is in principe na 2 jaar 'afgeschreven'. Als je een smartphone abonnement neemt bij een provider, dan mag  om de 2 jaar een nieuwe toestel uitzoeken. 

De levensduur van een smartphone (fysiek) wordt ook bepaald door de gebruiker zelf, hoe ga je mee om?. Heel slecht is een smartphone is de achterbroekzak te doen, i.v.m. buigen e.a. Stof goed verwijderen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.