Ga naar inhoud

Traag opladen batterij smartphone


Aanbevolen berichten

Waar heb je een nieuwe batterij gekocht?

Heb je een originele batterij aangeschaft?

Gebruik je de originele kabel?

Hoe oud is de smartphone?

 

Maak de aansluiting bij de smartphone (voorzichtig) schoon met de kleinste/dunste maat rager, wellicht zit er stof in.

 

5b315534998a7_Schermafbeelding2018-06-25om22_47_38.jpg.a9ccbb5f34f039ccf9f3627bca36707a.jpg   5b315548b1641_Schermafbeelding2018-06-25om22_43_55.jpg.d671734de3f004fb9b82ad4f391acfe2.jpg

 

Als je géén verandering merkt, het beste is ga naar een erkende telefoonwinkel, ze hebben een betere kijk op zulke zaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, iEscape zei:

Waar heb je een nieuwe batterij gekocht?

Heb je een originele batterij aangeschaft?

Gebruik je de originele kabel?

Hoe oud is de smartphone?

 

Maak de aansluiting bij de smartphone (voorzichtig) schoon met de kleinste/dunste maat rager, wellicht zit er stof in.

 

5b315534998a7_Schermafbeelding2018-06-25om22_47_38.jpg.a9ccbb5f34f039ccf9f3627bca36707a.jpg   5b315548b1641_Schermafbeelding2018-06-25om22_43_55.jpg.d671734de3f004fb9b82ad4f391acfe2.jpg

 

Als je géén verandering merkt, het beste is ga naar een erkende telefoonwinkel, ze hebben een betere kijk op zulke zaken.

Gekocht bij gsm fix in geraardsbergen.

Zal wel een originele batterij zijn kostte 29 euro.

Ik gebruik al 1 jaar geen originele oplader maar nooit geen problemen gehad. Ik herlaad hem nu wel met originele oplader.

Smartphone ik denk 3 a 4 jaar oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, kristof28 zei:

Ik gebruik al 1 jaar geen originele oplader maar nooit geen problemen gehad. Ik herlaad hem nu wel met originele oplader.

Dat je al 1 jaar geen problemen hebt gehad dat wil niets zeggen, het is mogelijk dat het probleem nu pas komt (?), ik weet heet niet.

Ik zou toch altijd de originele oplader gebruiken om de smartphone op te laden, dat is altijd het beste.

 

Heb je nu de aansluiting ingang van de smartphone schoongemaakt?

Merk je iets?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, iEscape zei:

Dat je al 1 jaar geen problemen hebt gehad dat wil niets zeggen, het is mogelijk dat het probleem nu pas komt (?), ik weet heet niet.

Ik zou toch altijd de originele oplader gebruiken om de smartphone op te laden, dat is altijd het beste.

 

Heb je nu de aansluiting ingang van de smartphone schoongemaakt?

Merk je iets?

Ik heb die dingskes niet. Ik heb er eens in geblazen. 😄

en nu op dit moment laad hij op. Zal straks meer weten. 👍

32 minuten geleden, iEscape zei:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, iEscape zei:

Dat werkt averechts, je blaas de stof naar de binnenkant van de smartphone :hmmmm: 

Bij elke drogisterij en/of supermarkt verkopen ze ragertjes.

 

2 uren geleden, iEscape zei:

Dat werkt averechts, je blaas de stof naar de binnenkant van de smartphone :hmmmm: 

Bij elke drogisterij en/of supermarkt verkopen ze ragertjes.

Aja. Oepsie.

efin. Om 17h52 was er 11% energie.

en nu om 20h40 is er 46% energie.

dat is toch veel te weinig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de oplader aangesloten rechtstreeks aan een stopcontact of via een pc?

 

1 uur terug, kristof28 zei:

dat is toch veel te weinig?

Misschien moet de smartphone wennen, dat je nu de originele oplader gebruik (?)

Het is ook altijd aanbevolen om de originele kabel te gebruiken.

 

Zie bij deze link  >>  Hoe laad ik mijn telefoon in korte tijd snel op?  >>  punt 3,4 & 5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, iEscape zei:

Is de oplader aangesloten rechtstreeks aan een stopcontact of via een pc?

 

Misschien moet de smartphone wennen, dat je nu de originele oplader gebruik (?)

Het is ook altijd aanbevolen om de originele kabel te gebruiken.

 

Zie bij deze link  >>  Hoe laad ik mijn telefoon in korte tijd snel op?  >>  punt 3,4 & 5.

Altijd op het stopcontact

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/6/2018 om 10:04, kristof28 zei:

 

Smartphone ik denk 3 a 4 jaar oud.

Een smartphone die 3 tot 4 jaar oud is die is.........vaak helaas aan vervanging toe.

 

Wat je nog kan doen: calibratie van de batterij en het volledig resetten van je smartphone, dus terug naar fabrieksinstellingen.

 

https://www.android1pro.com/nl/how-to-calibrate-the-battery-of-an-android-device/

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.