Ga naar inhoud

Hitmanpro alert


Gast

Aanbevolen berichten

Hitman pro alert werkt niet meer,bij elke poging om te scannen doet hij niks,het enige bericht wat verschijnt is (mislukt)   Software verwijderd en opnieuw geinstalleerd,met product key,en dan verschijnt het zelfde bericht.  Mijn licentie loopt tot 23 Augustus.   En mijn ssd is vervangen.Voor de rest werkt alles prima. Ook microsoft Essential.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Versie is 3.7.6.739 staat er al op sinds 23-8-2017. Het heeft nog wel gewerkt,na de installatie van die nieuwe ssd.Ook als ik hem verwijder, en opnieuw installeer,met mijn produktkey blijft hij weigeren te scannen. Ik denk ik neem een proefversie van een maand,maar dat werkt ook niet,want dan geeft hij aan dat mijn licentie nog een maand geldig is.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles gedaan wat je voorstelde,verwijderd en opnieuw geinstalleerd,hij scant ook maar er verschijnt geen hitman logo op de balk.Als ik op het logo bij programma,s klik,krijg ik het schermpje om te installeren.Terwijl hij al heeft gescand,en ook aangeeft dat mijn licentie nog 52 dagen loopt.?

014.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,


Ik neem aan dat je Windows 10 heb.

 

Klik links onder op Start > klik Instellingen > klik Persoonlijke instellingen > klik Taakbalk.
Ga in dat blad naar "Systeemvak" en klik op Selecteren welke pictogrammen op de taakbalk worden weergegeven.
Zet daar HitmanPro-Alert aan, als het goed is staat de icoon nu rechts onder (misschien moet je eerst nog op het ^ klikken om het te zien).

Via dat icoon kan je HitmanPro-Alert starten.

 

 

Wil je ook nog een icoon op het Bureaublad klik de volgende stappen:

Klik Deze pc  en vervolgen klik C: > Program Files (x86) > HitmanPro-Alert > en daar zie het icoon om het programma te starten.

Klik met je rechtermuis knop op het icoon > klik op Kopiëren naar > Bureaublad (snelkoppeling maken)

 

 

Hierna zou alles goed moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 


Dan deze:

U bepaalt welke pictogrammen zichtbaar zijn in het Systeemvak, van welke programma's u via dit vak meldingen krijgt en welke pictogrammen niet zichtbaar zijn.

  • Klik met de rechtermuisknop op een lege plek op de Taakbalk.
  • Klik op Eigenschappen.
  • Klik onder 'Systeemvak' op Aanpassen.
  • Een venster opent waarin u kunt aangeven welke pictogrammen en meldingen in het Systeemvak worden weergegeven. Links in het venster staan de programma's. Klik achter een programma op het uitklapmenu. Kies de gewenste optie; 'Pictogram en meldingen weergeven', 'Pictogram en meldingen verbergen' of 'Alleen meldingen weergeven'.
  • Doe dit vervolgens voor alle programma's en klik tot slot op OK.

 

Wil je ook nog een icoon op het Bureaublad klik de volgende stappen:

Klik Deze pc  en vervolgen klik C: > Program Files (x86) > HitmanPro-Alert > en daar zie het icoon om het programma te starten.

Klik met je rechtermuis knop op het icoon > klik op Kopiëren naar > Bureaublad (snelkoppeling maken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.