Ga naar inhoud

Totaaloverzicht in 1 tabblad van verschillende tabbladen


Ann1975

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag,

 

Ik heb een excel een overzicht van de keuringsdatums.  Deze datums haal ik met een link uit een ander excel bestand.

Per tabblad een andere plaats van keuring.

Ik wil nu op het eerste tabblad een overzicht van iedereen en in volgorde om de keuringen op datum op te volgen.

Hoe begin ik hieraan.... dacht eerst aan een draaitabel, maar dat gaat niet echt met constant wijzigende gegevens en verschillende bereiken binnen de tabbladen.

 

Merci alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je in blad1 1 overzicht gesorteerd op datum waarbij de klanten door elkaar mogen staan? (1)

Of moeten in blad1 de keuringen ook nog afzonderlijk per klant worden weergegeven? (2)

 

Als je (1) wil, dan kunnen de gegevens van alle klanten naar blad 1 gekopieerd worden en moeten ze daar dan alleen nog op datum gesorteerd worden.

Als je (2) wil, dan kun je best eerst de bladen van alle klanten afzonderlijk op datum sorteren en daarna pas naar blad1 kopiëren.

Uiteraard moet je er wel voor zorgen dat in de datumkolom overal bestaande datums staan en geen tekst, dat is nu niet het geval.

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.