Ga naar inhoud

office


thermoske

Aanbevolen berichten

Ja, dat kan, maar het is voor sommige dingen beter dat je progs op de C staan.

 

Daarom: hoe groot is je ssd en wat staat er allemaal op?  (als bv je Mijn Documenten er op staat, kan je die beter naar een andere schijf/partitie verplaatsen en dan komt er vanzelf plaats vrij op je C)

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 Gig is inderdaad wèinig! en ik zou dus zeker opteren voor een grotere .  (Zelf vond ik een half jaar geleden mijn 128Gig al te klein)

(Nu al zeggen: als je het doet: vooraf een systeembackup maken, die op je nieuwe ssd zetten en daarna je huidige vervangen door die nieuwe - dan heb je alles terug zoals je het had)

 

 

Wat voor windows heb je? ('k vraag het ivm de grootte ervan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, thermoske zei:

windows 10 pro maar 128 is voor mij genoeg

'k weet niet welke progs je hebt en hoe groot die zijn, maar Windows neemt er normaal al 30/40 Gig van in - maar gezien je maar een kaartje van 24 Gig hebt (zou hebben) heb je misschien wel een 'minimum'Windows 10 - maar hoe dan ook, 24 Gig is te klein.

 

en ja: plaats eens een plaatje van je schijfbeheer?

(re klikken op je windowsknop > schijfbeheer - want van ssd's van 24 Gig hoorde ik nog niet. Misschien openbaart je plaatje wel een en ander... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.