Ga naar inhoud

Mail Store alternatief


Damien Chloe

Aanbevolen berichten

Ik gebruik MailStoreHome om mijn e-mails naar de offline modus te archiveren. Het enige probleem met deze toepassing is - ik moet elke keer een archief uitvoeren. Soms verzamel ik honderden e-mails op één dag. Als gevolg hiervan wordt het zwaar en te langzaam op het moment van archivering. Is er een manier om het proces te automatiseren, zodat mijn e-mails automatisch in mijn mappen worden gearchiveerd in doorlopende maar kleinere hoeveelheden? dat systeem blijft dagenlang op een bepaald moment aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MailStore is niet zo'n goede archiverings tool. Ik gebruikte het om een back-up te maken van mijn Outlook. Het merendeel van de tijd waren de gearchiveerde e-mails leeg en dat impliceerde inefficiëntie. Ik gebruik momenteel Mail Backup X, deze applicatie archiveert automatisch e-mails. Bovendien heeft het een functie met de naam "Waarschuwing voor niet gecomprimeerde gegevens". Deze waarschuwing laat me weten over alle onvolledige gedownloade e-mails. De applicatie helpt bij het downloaden van de e-mails met geweld.
Ik raad deze toepassing aan. U kunt hier een gratis proef nemen: http://www.mailbackupx.com/how-to-scenerios/how-to-backup-outlook-mac-mails-on-mac.html

aangepast door Fred_Wil
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.