Ga naar inhoud

pop out scherm om berekening te doen


Kdb

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik maak een werkblad waarin een totaal berekening wordt uitgevoerd voor het maken van een offerte:

in 1 bepaalde kolom willen we het aantal m³ zien en via een pop out scherm od alle afmetingen en stukken ingeven en dan zien we enkel het totaal in de cel.

in bijlage een kopie van mijn scherm: in geel aangeduid wat er waar moet gebeuren...

Kan iemand me helpen?

Knipsel.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, emielDS zei:

Denk je nu echt dat er 1 mens is die begrijpt wat je wil?

 

Plaats om te beginnen een  voorbeeldbestand met een relevante opmaak en cijfers. Waar vinden we de l,, h, en br

Misschien kan jij dat iets vriendelijker overbrengen dan hoe jij het nu typt!!

 

In het geel staat aangeduid wat relevant is:

onderaan staat nu een rekenveldje met L,Br,H en bovenaan de cel waar de som moet tevoorschijn komen, maar ik wil niet dat er onderaan 20 aparte rekenveldjes komen maar bij de cel waar uiteindelijk de som komt zou ik een pop out scherm od willen waarin we de getallen ingeven,die rekent dat dan samen en in cel komt de som.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, emielDS zei:

Ik weet niet wat je bedoeld met een pop out scherm od in excel, (is iets van outlook mail), maar heb hier een voorbeeld met een userform.

 

 

berekenen.xlsm

Super bedankt dit was wat ik bedoelde maar wist niet echt hoe dit te omschrijven... hoe maak je zoiets? Want nu staat dit in lopende meter maar ik moet kunnen berekenen naar m³.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.