Ga naar inhoud

Taakbeheer start op maar valt meteen uit


Leen Uytterschaut

Aanbevolen berichten

Ik werk op een windiws 10 Home 64-bit, 17 4710 HQ @ 2,50 GHz met 16 GB RAMen 238 GB SSD.

Normaal gezien zou deze laptop lekker snel moeten werken maar sommige programma's werken merkelijk langzamer, zoals voor ik de HDD met SSD had vervangen. Daarom wou ik controleren via taakbeheer wat er zoveel snelheid soupeerde. 

En toen merkte ik dat taakbeheer wel opstart maar na een halve seconde terug uitvalt. 

 

Ik heb amper iets gevonden op andere fora, ben benieuwd wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn. 

 

Intussen kan ik met de computer werken maar langzamer dan normaal en bovendien ben ik bang dat het probleem zal uitbreiden. 

 

Iemand een idee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, maar volgende week brengt MS een nieuwe, grote oktoberupdate uit en 9 kansen op 10 dat je er daardoor vanaf  bent.

Even wachten bespaart je op die manier een boel gezoek en 'geprobeer'.

 

Geen geduld om te wachten, dan kan je hem zelf al gaan zoeken .  (bij mij staat hij er sinds gisteren ook al op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.