Ga naar inhoud

Microsoft kan verdwenen bestanden na oktober-update herstellen


Aanbevolen berichten

Microsoft beschikt over tools waarmee het bestanden van gebruikers kan herstellen die zijn verdwenen na het installeren van de Windows 10 October 2018 Update. De softwaregigant besloot de uitrol van de update tijdelijk te stoppen nadat gebruikers meldden dat ze bestanden na de upgrade waren verloren.

Dona Sarkar, hoofd van het Windows Insider Programma van Microsoft, laat via Twitter weten dat Microsoft gedupeerde gebruikers kan helpen bij het terugkrijgen van hun bestanden. Hiervoor moeten gebruikers de helpdesk bellen. Deze gebruikers krijgen verder het advies om de computer in kwestie zo min mogelijk te gebruiken. Microsoft zegt dat het met een update zal komen zodra het de October 2018 Update weer gaat aanbieden.

 

 

bron: security.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al moet je ermee opletten met die slagzin "Windwows kan deze bestanden herstellen" want er ontbreekt: meestal / dikwijls / soms / matig

 

Want (lees al maar de eerste reactie op Security.nl : ) " Dat soort tools werkt echter alleen als de plek waar de verwijderde bestanden stonden op het medium al niet overschreven is "

 

Leef dus maar niet direct op een roze wolk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker wanneer snel dit soort tegenberichten komen, moet je al voorzichtig zijn. Ik sta ook niet voor niets niet vooraan als het gaat om dit soort nieuwe updates. Op mijn werk gaan alle scholen ook over op een nieuw systeem. Ook daar geef ik altijd aan pas als een van de laatste over te willen. Eerst maar alle kinderziektes eruit. :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.