Ga naar inhoud

zolid negatieven kopieerder


Husson

Aanbevolen berichten

Beste,

Installeer eens de software vanaf www.unisupport.net !

Kies Nederland en product 50636!!!!

Op deze pagina vindt u photo impression software (software 141 mb)

Installeer deze eens, dit is een iets andere versie, welke tevens ook beschikt

over een color/brightness adjustment knop !

Hiermee kun je, alvorens een snapshot te nemen, de licht en kleur balans regelen!

Deze software werkt in ieder geval wel is dus het proberen waard!!!

Verwijder wel eerst de reeds geïnstalleerde versie(s) van photo impression!!!!!!!!!!!

Met vriendelijke groeten

Toedeloe

Hallo Toedeloe,

ik heb het volgens jouw methode gedaan,(eerder heb ik andere methodes gedaan van anderen die niet lukten , was al van plan het apparaat terug te brengen) bedankt ervoor , en warempel het ging ... Ik heb alleen een ander nummer gebruikt , het nummer van het apparaaat dat ik heb t..w.50599 Moet nog wel even kijken waar ik de negatieven gezet heb in welke map. En ze bekijken op kwaliteit.

gr Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb dat ding ook gekocht en eerst vlink gebaald dat alle dias te licht werden.na het lezen van de tips hier opnieuw drivers geinstalleerd en software en met de optie kleur en donker/lichter zijn er goede resultaten uit dit app. te halen. Heb nu geprobeerd op vista te instaleren maar daar kan ik die knoppen niet vinden welke versie heeft de optie voor het scannen de kleur en licht hoeveelheid in te stellen ? gaarne het exacte nr van de unisupport site vermelden.vr groeten michel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok maar hoe kan het nu dat op de xp alles goed werkt en op de vista alles wat te licht is groene strepen bevat? ook lijkt de scanner veel te licht in te scannen -10 instellen levert een scan zonder van die irritante strepen.

is de spanning op de usb kabel soms van belang, bedankt voor de snelle reactie

gr. michel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het nr. vindt u op uw diakopieerder !

het nummer is 50599 maar deze driver heeft geen sliders voor brightness en kleur?

wat is het nummer van de driver die dit wel heeft? Je stelt dat het in de versie van photoimpress zit maar volgens mij zit deze functionaliteit in de driver! weet je mischien ook een site waar je direct contact met de makers van dit product kunt krijgen?vr gr michel.

aangepast door ysvry
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste allemaal,

De scanner is bekend onder vele handelsnamen. Ik heb er zeker 5 gevonden, maar uiteindelijk is het hetzelfde apparaat. OVT maakt de lenzen maar heeft geen goede drivers voor win 7 op hun site staan.

Ik kwam op www.unovia.net omdat zij dezelfde scanner onder hun naam verkopen en onder hulp kun je bij installatieproblemen een driver vinden die werkt. Doe precies wat er staat en je krijgt hem aan de praat.

Ik scan de dias gewoon in via picasa 3. Kies OVT scanner bij importeren.

Als je via Arcsoft scant is mijn ervaring dat de scans donker worden en de belichting moeilijk aan te passen is. Via Picasa gaat dat een stuk beter. Ik heb er al een aantal ritsen dias opzitten.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja je kan er een vinden die werkt maar welke vergeet je erbij te zeggen, ik heb de mijne na een week naar aldi terug gebracht , dat ding moet natuurlijk gewoon met werkende driver geleverd worden, als china zon prutswerk verkoopt worden ze nooit een wereld leider, mischien maar beter ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

heb vandaag negatiefscanner gekocht, alles geinstalleerd, ook de bijgeleverde software, photoimpression 6. Krijg de foutmelding bij scannen "fail to get image data". Hoe kan ik dit oplossen? via photoimpression kom ik er niet uit namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.