Ga naar inhoud

Chrome timeout na formateren


Toetje

Aanbevolen berichten

Goeiedag,

 

Ik heb gister mijn pc geformatteerd en nu doet me iets geks voor wat ik nog nooit heb mee gemaakt na formatteren.. Soms wil ik naar een site gaan en dan blijft de browser maar laden en dan op een gegeven moment krijg ik een time out. uur daar voor (voor het formatteren) werkte dat nog helemaal perfect dus ik heb het idee dat er iets fout is gegaan. Ook tijdens het netflix kijken doet hij het een tijdje goed en dan hangt ineens me beeld vast en daardoor ook me hele computer en dan moet ik wachten tot ie het weer opgepakt hebt voordat ik ook maar iets kan doen.

 

Heb laatste versies van Java / Graphic Driver etc

 

dit zijn mijn specs 

 

Naamloos.jpg

Naamloos1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

geformatteerd, dan is de hele schijf dus helemaal leeg.

toen heb je w10 er opnieuw op gezet: een kale van windows zelf, of een disk-kloon?

ik vermoed dat het met de drivers van de netwerkkaart te maken heeft, of misschien wel met de chipsetdrivers van je moederbord.

begin eens met configuratiescherm te typen in het zoekvak, ga dan daar naar apparaatbeheer, rechtsklik op je netwerkadapter en werk de stuurprogramma's bij.

daarna: herstart via startknop / afsluitmenu / optie 'opnieuw opstarten' (nb dat is de enige manier waarop windows zichzelf weer helemaal in het geheugen opbouwt.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, falstring zei:

geformatteerd, dan is de hele schijf dus helemaal leeg.

toen heb je w10 er opnieuw op gezet: een kale van windows zelf, of een disk-kloon?

ik vermoed dat het met de drivers van de netwerkkaart te maken heeft, of misschien wel met de chipsetdrivers van je moederbord.

begin eens met configuratiescherm te typen in het zoekvak, ga dan daar naar apparaatbeheer, rechtsklik op je netwerkadapter en werk de stuurprogramma's bij.

daarna: herstart via startknop / afsluitmenu / optie 'opnieuw opstarten' (nb dat is de enige manier waarop windows zichzelf weer helemaal in het geheugen opbouwt.)

 

 

Daar krijg ik dat ik al de laatste/beste software gebruikt. Maar heb nu even geprobeerd om te surfen met Microsoft Edge en daar lijkt alles het prima mee te doen, dus ik denk dat het echt aan chrome ligt (had ik eigenlijk als eerste moeten proberen) Nou dacht ik alle cookies/cache te verwijderen maar dat lijkt het ook niet op te lossen. (heb ondertussen ook weer opnieuw geformateerd, maar hetzelfde probleem) 

 

Nu ik het wel bijna zeker weet dat het aan chrome ligt en cookies en cache verwijderen niet de oplossing is weet iemand dan wat misschien wel zou kunnen helpen als ik echt chrome wil gebruiken ipv edge. aangezien ik nog een keer geformateerd heb en een andere versie van windows heb geinstalleerd zal chrome herinstalleren ook niet de oplossing zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, falstring zei:

heb je echt windows kaal opnieuw geïnstalleerd of gebruik gemaakt van een disk-kloon waarin al chrome zat (of een ander programma dat mogelijk chrome verstoort?

 

Kaal, heb met rufus een windows 10 home usb gemaakt (helemaal basis) en die geinstalleerd, en dan vervolgens windows updates gedaan en daarna naar ninite.com gegaan om al me andere programmas te vinden, heb nu ook geprobeerd om google chrome te verwijderen en hem te downloaden van de orginelen website.

aangepast door Toetje
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.