Ga naar inhoud

Windows7 verkenner info Cschijf


banditracer

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, banditracer zei:

wat betekend de rode kleur ? 

Dat je SSD schijf bijna vol is.

Anderzijds zie ik dat je F partitie ook nog een Windows systeem bevat. Dat is wellicht je vroegere systeem dat je naar de SSD gekloond hebt.

Zit je nu niet met een dual boot? Of voor u iets begrijpbaarders uitgelegd, Kun je bij het opstarten een keuze maken tussen twee  Windows systemen?

Vreemd is ook nog dat je SSD als netwerklocatie wordt weergegeven. Kun je ons daar iets meer over vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, banditracer zei:

Heeft de netwerklocatie iets te zien met de draadloze printer die ik gebruik ?

Neen, het gaat duidelijk ook hier om de SSD schijf.

 

Doordat je je Windows systeem naar een SSD hebt gekloond kun je Windows op de SSD niet meer naar fabrieksinstelling terug plaatsen door gebruik te maken van de HP RECOVERY partitie die op je interne harde schijf staat. Misschien heb je daar ook geen behoefte meer aan. Dat kan o.a. het geval zijn indien het om een pc gaat waar oorspronkelijk een eerdere Windows versie op stond. In dat geval kun je die interne harde schijf formatteren en gebruiken als data schijf door de data van je SSD naar die schijf te verplaatsen. Daardoor komt er meer dan voldoende ruimte vrij op je SSD schijf.

Als je die interne harde schijf in zijn huidige vorm en inhoud wenst te bewaren dan zul je een nieuwe traditionele harde schijf aan je pc moeten toeven om als data opslag te gebruiken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, banditracer zei:

nu nog formateren  en data verplaatsen .

Zie dat je de juiste schijf kies bij het formatteren hé. Koppel voor alle veiligheid je externe schijf of schijven af indien je er hebt.

Succes!

 

Ik laat het topic nog even open in afwachting dat je ons komt melden dat alles geslaagd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.