Ga naar inhoud

Windows7 verkenner info Cschijf


banditracer

Aanbevolen berichten

Mijn C partitie neemt zonder data amper 50 GB aan ruimte in beslag. U zit nog aan ruim 190 GB. U hebt dus bij lange niet al je data verplaatst. Ik denk daarom dat je de locatie van je persoonlijke mappen niet verplaatst hebt zoals "schoonepc" het heeft toegelicht doch dat je enkel bepaalde bestanden verplaatst hebt. Dat zal tot gevolg hebben dat je vroeg of laat met dezelfde problemen gaat geconfronteerd worden.

 

Waarom heb je de System- en RECOVERY partitie behouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog eens bezig geweest , mijn probleem is dat ik niet weet wat er mag verplaatst worden of beter wat niet.

Ik had al een en ander verplaats en windows live mail werkte ni meer (kreeg 0X80041161) .

systeemherstel werkt ook niet meer. Dan maar terug geplaatst naar C :   en terug oké

Graag advies954386057_Knipsel.PNG23okt.thumb.PNG.71ed688ed7772a39fac7ee042c511921.PNG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/10/2018 om 12:15, droske zei:

In dat geval kun je die interne harde schijf formatteren en gebruiken als data schijf door de data van je SSD naar die schijf te verplaatsen. Daardoor komt er meer dan voldoende ruimte vrij op je SSD schijf.

Je hebt blijkbaar de hyperlink (nu in bovenstaande quote in het ROOD) niet aangeklikt en bezocht. Een hyperlink herken je aan de onderlijning, kleurverschil en de muisaanwijzer die in een "handje" verandert wanneer je boven een link gaat staan.

Lees die webpagina van "schoonepc" eens door en kom eens vertellen wat je er van begrijpt en(of) niet begrijpt alvorens je iets onderneemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.