Ga naar inhoud

dubbele accounts


henkbruijn

Aanbevolen berichten

Ik snap er niks meer van. Ik heb dubbele accounts (zie foto). Ik heb outlook na een backup van al mijn mails en adressen gemaakt te hebben. verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. En wat denk je. Ploep, het zelfde gezeur. 

Outlook reageert soms niet en emails versturen wordt ook verwarrend. Hoe kan ik dit opschonen zonder al mijn mails en adressen kwijt te raken? Ik heb office 2010, dus Outlook 2010.

 

Ik hoor heel graag van jullie. Dank bij voorbaat.

 

Henk

 

aangepast door iEscape
screenshot verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Henk,

 

Om spam, phishing mail, hack en andere ellende te voorkomen, heb ik de screenshot in uw bericht verwijder.

Plaatst een 'nieuwe' screenshot, maar eerst het e-mailadres op de screenshot camoufleren.

 

Zorg dat er géén privé-informatie op de schermafbeelding is vermeld.

Zijn er privé-informatie op de schermafbeelding(en), dan eerst uw privé-informatie verwijderen / camoufleren.

 

Hoe u privé-informatie op de schermafbeelding kunt camoufleren, gebruikt Paint.

 

 

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie wat er aan de hand is maar...

8 uren geleden, henkbruijn zei:

Ik heb outlook na een backup van al mijn mails en adressen gemaakt te hebben. verwijdert en opnieuw geïnstalleerd.

Sta me toe dat ik eerst even vraag waarom je dat gedaan hebt. Wat was het probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal had ik 2 accounts. Een gmail en een outlook. Toen ik het veranderde van pop3 naar imap, kreeg ik een 2e outlook acc er bij. Verwijderen kan ik het niet. Ik had een .pst gemaakt en een csv. Toen outlook verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Toen ik de pst en de csv importeerde had ik 2 gmail's- en 2 outlook accounts. Het is niet normaal te krijgen. Nu kan ik ook geen mails meer verzenden met outlook. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, henkbruijn zei:

Daar komt met een handige truc ook mijn gmail binnen.

Die "truc" is me bekend, maar ik vroeg je naar die tweede account.

Nogmaals, is dat een outlook.com account of een andere, bv. van je provider?

 

  1. Toon eens een afbeelding van de inhoud van de map Outlook-bestanden die in Documenten zit. Daarin zitten je pst bestanden.
  2. Toon ook eens een afbeelding van je accountinstellingen in Outlook 2010. Ga daarvoor naar Bestand / Accountinstellingen / Accountinstellingen. Toon me deze afbeelding, omwille van je privacy en beveiliging, via een PV berichtje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.