Ga naar inhoud

Nieuwe Gmail is traag en laad niet ....


Jasper#

Aanbevolen berichten

Het verplichte nieuwe Gmail werkt slecht: laadt vaak niet, voert bewerkingen vaak niet uit  en ...terugzetten naar klassieke versie gaat niet omdat deze optie uit het tandrad-menu is gesloopt. Wat is hier aan de hand en wat kan ik eraan doen (behalve een hotmail-account te maken...)

Jasper#

Ps: het nieuwe Gmail heeft totaal geen toegevoegde waarde. Integendeel 🐄

aangepast door Jasper#
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie totaal geen verschil tussen de oude en de nieuwe.

Werkt even snel met meer mogelijkheden.

 

Met welke browser ga je naar Gmail?

Ik heb getest met Edge en Chrome en het werkt prima en snel.

 

Nota: Hotmail bestaat niet meer.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Stegisoft,
 

Speciaal voor Gmail gebruik ik Chrome op mijn laptop. In den beginne was het nieuw Gmail redelijk van snelheid, daarna steeds meer laad-problemen. Ook opnieuw opstarten werkt steeds minder... het lijkt alsof op de achtergrond veel gebeurd... 

 

Jasper#

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak veel gebruik (1,5 uur p/dag) van Gmail (ik gebruik het ook als een soort database door linkjes naar mezelf te sturen) 
Verder heb ik ook even opnieuw opgestart, maar de snelheid (laden en starten) is beduidend trager dan de oudere versie 
van Gmail.  Voor de rest is mijn laptop niet trager.

Regelmatig kreeg ik ook de melding dat het wegschrijven naar een map niet kon. Soms helpt dan opnieuw opstarten. Persoonlijk
denk ik dat de klant weer onbetaald testpersoon is. Is er een landelijk meldpunt voor Gmail klachten?

Jasper#

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)

  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)

  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)

  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)

  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.