Ga naar inhoud

Grootte en positie van vensters na opstart computer


Yoyo

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds enkele weken stel ik vast dat wanneer ik de computer opstart en ik bijvoorbeeld firefox of photoshop open, dan stel ik vast dat de grootte en plaats van de vensters tov het scherm niet meer zijn zoals ze zijn afgesloten (ik werk inderdaad nooit met schermen die de volledige grootte van het scherm vullen). Dus dit betekent dat ik bij opstart computer steeds weer de grootte en positie moet corrigeren. Let wel, zolang ik de computer niet afsluit bilijven de groottes en posities wel dezelfde indien ik de bewuste programmas zou afsluiten en terug opstarten. Maar als ik de programma's sluit en de computer afsluit, en dan weer opstart, dan kan ik weer herbeginnen met vansters en positie aanpassen. Best wel frustrerend.

Een gok: foutieve update van windows?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens met de rechter muisknop op de snelkoppeling van bv Firefox en kies Eigenschappen.

Dat levert u een dergelijk venster op:

Yoyo_PCH.thumb.JPG.198d52b0698718ef508ca148de5a28ec.JPG

 

Hoe is bij u "Uitvoeren" ingesteld ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.