Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Yoyo

Lid
  • Aantal items

    115
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Yoyo

  • Titel
    Geregeld Bezoeker

Recente bezoekers van dit profiel

667 profielweergaven
  1. Yoyo

    MSN homepage

    Hier ben ik weer. Ik zit nog steeds met het probleem van die vervelende MSN page die opduikt bij afmelden uit hotmail. Er wordt verwezen naar een link voor een userscript van greasemonkey, maar die lijkt na al die jaren niet meer bereikbaar. Ken iemand mij verder helpen met zo'n script om bij afmelding hotmail niet meer automatisch op die MSN page te komen? Ik werk met Firefox.
  2. Dank porrelaar voor reactie. Het indexeren gebeurt automatisch. Weet je nog waar je dit moet uitschakelen?
  3. Hallo Droske, ik kan momenteel niet bij die andere computer, dus ik kom hierop terug als die Farbar kan uitvoeren. Ik hoop dat ik een goede backup van alle mail mappen kan uitvoeren want ik wil absoluut niets verliezen in die mappen. Ik heb geen ervaring met exporteren van mail mappen dus dat moet ik nog even uitzoeken. Ik kan nog volgende toevoegen. Ik stel vast de zoekfunctie niet werkt in de mappen en mails die in één welbepaalde map zitten. Nochtans is deze map wel vermeld in de lijst waar de indexering wordt uitgevoed. Maar om een ongekende reden doet hij het dus niet in die map, submappen en mails...
  4. Veilig of niet is nu even niet terzake. De backup... welja, een van de mappen verliezen zou een katastrofe zijn. Ik heb het niet over 'berichten'. De indexing betreft 'items'. Wat die 'items' precies betekent weet ik niet, dat is voer voor experten zoals op dit forum (mogelijk zijn 'items' enkel letters en tekens of zo, who knows?). Bovendien, toen outlook 2007 draaide op windows 7 was er geen enkel probleem om alle 'items' te indexeren en dus in alle mail mappen te kunnen zoeken. Geen reden dus dat het bij windows 10 niet moet lukken, hoop ik althans.
  5. Hallo iedereen, Computer draait op Windows 10. Om professionele redenen is oude MS Office 2007 geïnstalleerd. Probleem is dat in Outlook de 'instant search' functie (zoeken in mijn mail mappen) niet correct werkt. In sommige mappen zoeken geeft resultaten, maar voor de meeste mappen geeft zoekfunctie geen resultaat. Er is een melding dat de 'indexing' niet volledig is. Ik heb dan een 'rebuild' uitgevoerd, maar na een 20.000 items stopt deze. Dit terwijl er nog een 60.000 items niet geindexeerd zijn. De computer langer laten draaien lost het probleem niet op. De 'rebuilding' lost het probleem niet op. Weet iemand wat hier aan de hand is? Bestaat er een goede website die dit probleem aanpakt? (Ik heb momenteel geen toegang tot de computer met het probleem, dus ik kan nu nog geen screenshots bijvoegen, mocht het nodig zijn...). Bij voorbaat dank voor elke hulp.
  6. Yoyo

    MSN homepage

    Dank voor deze uitgebeide info. Ja, ik bedoelde uiteraard afmelden ipv afsluiten. MSN is niet als Homepage ingesteld. Optie 1 doe ik eigenlijk niet graag. Want aangezien je niet afmeldt bij Hotmail, dan wordt hotmail geforceerd afgesloten wanneer je firefox sluit en/of de computer sluit. Vroeger was het toch zo dat Hotmail dan reageerde met lastige meldingen dat hotmail niet afgemeld is zoals het hoorde, of dergelijke -voor zover ik mij toch herinner. Optie 2 zal ik nu uitproberen. Ik heb uw uBlock Origin geïnstalleerd bij Firefox. Ik laat nog wel iets weten hoe het evolueert.
  7. Yoyo

    MSN homepage

    Hallo, Sinds kort ontvang ik ongevraagd advertenties bovenaan de MSN homepage. https://www.msn.com/nl-be/ Is het mogelijk om dit te blokkeren? Het probleem is eigenlijk dat als ik mijn Outlook /Hotmail afsluit, dan krijg ik steeds automatisch die MSN homepage voorgeschoteld. Kan ik dit verhinderen? Want dan ben ik ook af van die storende MSN webpage met adverts.
  8. Yoyo

    Thumbs bestanden

    O.K. dit is voor mij nu duidelijk. Hartelijk dank!
  9. Yoyo

    Thumbs bestanden

    1/ De screenshot die ik hoger toonde vertelt dat het om een systeembestand gaat dat wanneer het verwijderd wordt schade kan berokkenen aan windows? Is dat zo? Dat betekent dus als ik een bestand verwijder dat mogelijk windows niet meer werkt? Of hoe moet ik dat intepreteren? 2/ Waar zitten die Tumbs bestanden? In elke map met bestanden? Als ik een map open zie ik geen Thumbs bestanden... Waar zitten die dan?
  10. Yoyo

    Thumbs bestanden

    (Ik weet niet of mijn vraag hier op de juiste plaats is, maar ik weet niet beter. ) Wanneer ik bestanden van mijn usb stick verwijder komt er regelmatig een popup zoals deze: Wat betekent dit eigenlijk? Ik maak me geen zorgen dat ik het van de usb stick verwijder vermits de stick volledig mag geledigd worden, maar wat zijn deze thumbs eigenlijk, en waarom krijg ik daar dan een bericht voor? Betreft het programmas? Ik heb echter geen programmas op de stick staan. Of is het in verband met bestanden, of voor mappen die ik wil verwijderen? Waarom krijg ik het dan slechts voor enkele bestanden en mappen dit bericht, en niet voor alle bestanden en/of mappen die ik wil verwijderen? Dank bij voorbaat voor info.
  11. Bedraad. Wel, ze beloven max 50 download en max 5 upload. De vraag is dan of ik met 29 respectievelijk 1 moet tevreden zijn. Ik kan mijn vraag scherper stellen: als de test voor download 10 Mbps zou geven, of zelfs minder, zou je dit aanvaarden? Want het enige wat ze eigenlijk beloven is een speed tussen 0 en 50 ?
  12. Hallo, hier ben ik weer. Sinds zondag zijn de snelheden verbeterd, stabiel en als als volgt: . Een vraagje hierbij. De dame die ik aan de lijn had vorige vrijdag verzekerde mij dat iemand (technieker?) mij ging bellen gisteren of eergisteren. niemand van Telenet heeft mij echter gebeld. Ik veronderstel dat zij dus nu de waarden aanvaardbaar vinden. Mijn telenet abonnement (basic internet) veronderstelt "maximum 50Mbps downloadsnelheid", en "maximum 5 Mbps upload". Ik begrijp dat ik die volle waarden niet kan eisen, maar de geteste resultaten liggen daar wel ver onder. Vind jij de waarden aanvaardbaar? Zoniet bel ikzelf weer naar Telenet. Nog dit: De speedtest die jij had voorgesteld (https://www.online.nl/speedtest/) geeft mij voor download ongeveer hetzelfde, maar voor upload 10 of 11 Mbps. Dat lijkt mij niet correct want het zou betenen dat het het dubbele is wat mijn abonnement maximum kan geven?
  13. Hallo, Ik heb deze morgend TELENET gebeld. De dame aan de lijn heeft eerst geprobeerd mij een smoesje te vertellen dat het is omdat ik een goedkoop abonnement heb. Haha, ik heb haar dan verteld dat dit gewoon te belachelijk is aangezien ik zo'n abonnement reeds 10 jaar heb, zonder internet-of snelheidproblemen, en nu plots zou er dus problemen zijn sinds een paar dagen, hallo? Vervolgens heeft zij wat zitten rondinformeren en vertelde mij dat er een 'algemeen probleem' is. Wat dat precies inhoudt ben ik niet te weten gekomen (en weet zij vermoedelijk zelf niet), maar vervolgens heeft zij een 'dossiertje geopend' waardoor mijn klacht ging onderzocht worden, en zij beloofde dat ik binnen twee werkdagen -dat betekent dat ik zal moeten wachten tot volgende woensdag (!)- zal opgebeld te worden voor verdere info. Er zit vermoedelijk niets anders op om af te wachten wat het gaat opleveren...
  14. Bij die andere computer is het nu ook gelukt om die onlne speedtest uit te voeren. Ik heb wel 3 maal moeten proberen, als ik klikte om te test uit te voeren gebeurde er niets. De resultaten zijn als volgt, reactietijd downloadsnelheid upload snelheid 364ms 0.2Mbps 0,9Mbps
  15. Ter informatie: het heeft 6 minuten geduurd tot internet bij uw onlinespeedtest is geraakt ! De tet zelf was vrij vlug voltooid, zie resultaat; Ik heb ondertussen ook toegang tot die andere computer gehad (moest eerst weer die wifi in orde brengen) , maar na die GA toets te drukken geeft hij weer zo'n document waar niets instaat. Ik zal op die computer nu ook uw online speedtest laten draaien - even geduld wat dit neemt weer 6 tal minuten om tot die site te geraken 😄
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.