Ga naar inhoud

niet goed werkende Verkenner bij het kopieren, verwijderen enz.


fransmeulepas

Aanbevolen berichten

28 okt. / Beste forumgenoten,

 

Ik heb een klein maar venijnig en lastig probleem, dat zich niet altijd maar heel regelmatig voordoet. Ik begrijp niet waarom de ene keer wel en de andere keer niet.

 

Probleem:

Als ik in de Verkenner ( in bijvoorbeeld een map ) van Windows 10 aan het werk ben en via een afrolmenuutje ( rechtermuisknop 1 x klik ) bijvoorbeeld bestanden wil kopiëren of verwijderen dan blijft het zandlopertje ( rond wieltje ) heel lang lopen en het systeem geeft ten slotte in de linkerbovenhoek van het scherm aan:  'reageert niet'.

Het scherm wordt daarna donker ( er wordt kennelijk iets opnieuw opgestart ) en ik kom opnieuw terug in het Bureaublad en moet opnieuw opzoek naar de map waarin ik zat te werken. Klik opnieuw het betreffende bestand aan en nu kan ik het betreffende bestand wel kopiëren, verplaatsen, verwijderen. Klik ik daarna een ander bestand aan uit de betreffende map dan herhaalt het probleem zich.

 

Wat gaat er fout of wat doe ik niet goed ?

 

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik zou je er zeer dankbaar voor zijn.

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan stuk voor stuk kijken wat hier aan de hand is.

 

Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)

  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)

  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)

  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)

  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.