Ga naar inhoud

raar bericht


Aanbevolen berichten

beste vrijwilligers,

als ik internet opstart gaat gelijktijdig een klein scherm open van MicrosoftWindows ; "Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt.Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is." er is ook in het scherm een knop aanwezig; "programma afsluiten"

ik heb wel geen last ervan mijn internet werkt wel maar het scherm blijft wel altijd aanwezig, zie ik in tabblad onderaan.het kan zijn dat het mn pc vertraagt,

ik ben wel een superleek, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de foutmelding op je scherm staat, druk je op de toets met Prt SC (naast toets F12).

Dan open je een word document, je plakt de afbeelding in het document en je slaat het document op.

Als je onder het antwoordvenster klikt op de knop meer opties, kom je op een pagina terecht waar je de mogelijkheid hebt om bestanden toe te voegen aan je antwoord. Hiervoor klik je op de knop beheer bijlagen.

Blader door je computer en selecteer het zopas gemaakte bestand en klik op uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ik dacht dat u het had opgegeven na zo lange tijd, ik heb het probleem nog steeds en ik heb gemerkt dat als ik zware acties voer op m'n laptop wat dus meer geheugen vergt neem ik aan, sluit alles onmiddellijk af en blijft allen datzefde probleemmelding nog op het scherm.bvb; dat screenshot hier op zetten geeft ook dezelfde reactie...misshien een mailadres waar ik het kan verzenden nogmaals

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.