Ga naar inhoud

Samsung Tab 4 en 2 smartphones Nokia 6.1


pol55

Aanbevolen berichten

Bestaande Samsung Tab 4 gemeenschappelijk gebruikt door mijn echtgenote en mijzelf.  We hebben beide nu een nieuwe Nokia  smartphone (Nokia 6.1) .  Tablet staat op mij als gebruiker met als email adres xxxx.gmail.com . mijn echtgenote heeft xxxxx.hotmail.com

We willen nu alle bestaande data van de T4 (mail, apps enz)  overbrengen naar de smartphones en daarna aanpassen  ZODAT elk zijn eigen Nokia kan beheren . Ik met als gebruiker mijn naam en zij met haar smartphone op haar naam. We kunnen dan bijvoorbeeld apart vrienden  aanpassen  of instellingen, De bestaande tablet blijft gemeenschappelijk.                                                                                                                  vg;

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pol55

 

Als ik goed begrijp wat jouw wensen zijn:

Indien op de Samsung Tab 4 de e-mail als IMAP zijn ingesteld:

1] op jouw Nokia 6.1 jouw gmail-adres invoeren.

2] op jouw vrouw Nokia 6.1 haar hotmail-adres invoeren.

dan  zou jullie afzonderlijk op elk Nokia 6.1 jullie mailberichten ontvangen.

 

18 minuten geleden, pol55 zei:

Tablet staat op mij als gebruiker

We willen nu alle bestaande data van de T4 (mail, apps enz)  overbrengen naar de smartphones

Betreft de apps van de Samsung Tab 4 zou je ook op jouw Nokia 6.1 kunt downloaden. Die apps zijn op jouw naam, met jouw ID (heet dat een Google Play ID?) aangeschaft & gedownload.

Naar mijn weten kunnen die apps niet gedownload worden op jouw vrouw Nokia 6.1. Ik neem aan dat ze een eigen Google Play ID heeft.

 

Dit is wat ik weet betreft iPhone met een Apple ID. Ik kan de apps met mijn Apple ID aangeschaft & gedownload opnieuw downloaden op een andere device op mijn naam, maar kan de apps niet downloaden op een device van een huisgenoot.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.