Ga naar inhoud

Productactivering vereist + document (compatibiliteitsmodus) ingevuld


tema

Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem en ben niet ervaren. Wij hebben Windows 10 sinds een paar jaar, maar daar is Outlook niet op aangepast, denk ik. Destijds gedacht: dat komt wel...

Nu geeft Microsoft Outlook al geruime tijd aan: Productactivering Vereist. Omdat wij niet weten hoe dat aan te pakken, hebben we er niets mee gedaan en blijven mailen..

Nu blijft de balk bovenaan voortdurend felrood gekleurd. Heel irritant. En ik begrijp ook wel dat we er iets aan moeten doen, maar wat ?

Als ik Outlook voor het eerst open dan staat er:

Wizard Activering van Microsoft Outlook

Microsoft Office Professional Plus 2010

Dit exemplaar van M O is niet geactiveerd.

 

Vervolgens kan ik informatie krijgen (nog niet duidelijk) over het aanschaffen van legitieme Microsoft Office-producten.

Is dat wel veilig en hoe doe ik dat?

Kan iemand mij daarbij helpen? Misschien is het voor jullie heel makkelijk en ben ik daarin teveel leek.

Morgenavond kan ik pas zien of er een antwoord gegeven is. Ik hoop dat ik er uit komt.

 

Bedankt alvast voor het lezen, gr. tema

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outlook en Windows 10 heeft niks met elkaar te maken.

Windows 10 is besturingssysteem.

Outlook is een onderdeel van Office zoals Word, Excel enz.

Hoe je dat moet activeren kan je op deze pagina zien.

Dit kan je alleen doen als je office gekocht had.

 

Heb je niet gekocht dan zal je licentie moeten kopen en in dat geval kan je beter overschakelen naar 2016 (klik) of 365

Wel altijd de oude verwijderen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Late reactie, maar bedankt stegisoft !

Als ik het goed begrijp, heb ik office nooit gekocht? Dat zal dan wel. Ik zou willen dat ik daar meer verstand van had.

Ik neem aan dat als ik zo door blijf gaan dat mijn Outlook een keer ophoudt?

Als ik een licentie ga kopen dan moet ik mijn (oude) Outlook vooraf verwijderen of kan ik dat voorlopig ernaast blijven behouden?

Anders ben ik veel belangrijke berichten kwijt.☹️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet in outlook alle mails exporteren. (Bestand / optie / geavanceerd en dan rechts kan je op exporteren klikken)

Dan moet je inderdaad office verwijderen in instellingen / apps

Daarna kan je nieuwe office installeren en als alles goed is dan zal je normaal gezien ook uw mails weer zien anders bij expoteren kan je ook importeren.

 

Je bent niet verplicht om office te kopen want je kan ook een ander mailprogramma (klik) gebruiken.

Is vergelijkbaar met outlook maar minder mogelijkheden.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.