Ga naar inhoud

Laptop aansluiten op 3 monitoren


stefieB

Aanbevolen berichten

Ik heb dus afgelopen week 3 werkende monitoren ontvangen en toen dacht ik, laat ik eens een multiple monitor setup gaan maken met deze monitoren. Want ik zat te kijken en dat ziet er altijd best gaaf uit. Mij lijkt het ook ideaal om zo'n setup te hebben zodat ik met veel dingen tegelijkertijd bezig ben. Dus ik heb gelijk zo'n standaard gekocht voor 3 monitoren en die heb ik zojuist ontvangen. Alleen toen dacht ik, hoe ga ik dit ooit aansluiten op mijn laptop (en eventueel mijn PC). Dus toen ben ik gaan zoeken op aliexpress en kwam daar kwam ik een aantal dingen waarvan ik dacht dat het wel van pas kon zijn. Ik heb hiervan een schema gemaakt die zit in het bestand en ik zal nog even de specs geven van mijn apparaten. Het zou echt helemaal top zijn als iemand even zich hierover uit en dat zou mij echt mega erg helpen.

Alvast bedankt,

 

Specs van de apparaten die ik nu bezit:

Laptop:

Asus R417B

- HDMI, USB 3.0 & USB type C ingang (niet voor opladen)

 

PC: (Niet heel relevant, ik zou graag alleen mijn laptop willen aansluiten maar als mn PC er ook op kan is dat natuurlijk top)

- GTX 1050 Gainward 2GB met: HDMI, DVI & DisplayPort

 

Monitoren:

HP Compaq LA1951G

- DVI & VGA ingang

- USB B poort voor twee USB 2.0  poorten om bijv. muis en toetsenboord aan te sluiten.

Naamloos.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top, bedankt voor het reageren.

Ik heb die benodigheden alleen al wel besteld, ik denk overigens dat het ook niet gaat werken maar toch heel misschien wel omdat die VGA naar usb-c van zichzelf al een videokaart in zich heeft. Ik zal wel een bericht plaatsen wanneer het lukt of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.