Ga naar inhoud

[OPGELOST] kan geen virussen verwijderen


Gast bonnai

Aanbevolen berichten

Ik gebruik XP en firefox om te internetten. Comodo is de firewall die ik gebruik en die heeft een antivirussysteem.

Die vindt 4 trojans of virussen bij mij maar krijgt ze er niet af. Wat ik ook doe...online scannen e.d. ik krijg het niet voor mekaar. Ik kom n iet eens op de goeie sites via Goolge; ik wordt naar 'enge' sites doorverbonden.

Zelfs MBAM anti-malware krijg ik niet geinstalleerd.

wat moet ik doen?

gr. bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape, helaas kan ik niets meer installeren op mijn pc.Ok niet in de veilige modus.

Is het enige wellicht wat ik kan doen de harde schijf formatteren en het besturingssysteem er opnieuw opzetten?

Zou ik dan van de virussen af zijn? (en van veel meer....)

gr. bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

kape,

bedankt voor de moeite, maar nu doet de muis het ook al niet meer.

ik zal de schijf formatteren en opnieuw beginnen........

gr. bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.