Ga naar inhoud

Windows hello


eddy moons

Aanbevolen berichten

Krijg startscherm voor windows hello instellen, kan telefoon ingeven voor code,die invullen,dan probleem opgetreden;meld je aan bij account live.Hier geven ze pc niet geschikt(is al enkele jaren oud was vroeger windows 8)Dit geheel moet ik altijd doorlopen om te kunnen starten.Nu geeft hij ook aan;je hebt geen toegang tot je email.Het postvak-in dat je gebruikt is niet langer beschikbaar wanneer het account eigendom is van een organisatie of wanneer iemand anders...…..Mijn postvak-in van outlook is nog altijd in orde. Mijn vraag hoe krijg ik dat scherm voor HELLO weg en kan er iets gebeuren met mijn postvak-in.

Eddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 8 of 8.1 is een speciaal geval van Windows.

Tijdens de installatie kan je beste de volledige partitie verwijderen en nieuwe maken en dan pas installeren.

Dat doet je als Windows vraag waar hij moet installeren en dan kan je kiezen om partitie te verwijderen.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.