Ga naar inhoud

user profile service


BartjeP

Aanbevolen berichten

hoi,

 

sinds gisteren kan ik me niet meer aanmelden op mijn administrator account van windows. 

het is niet dat ik mijn wachtwoord niet meer weet maar als ik het wil openen verschijnt de tekst dat Users Profile Service mijn account niet kan laden.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen aub ?

had al ergens gelezen dat systeemherstel een optie was maar dat gaat niet zonder de machtiging van administrator en als ik dat probeer verschijnt het bericht dat ze de file/map niet vindt.

als ik een andere account aanmaak dan staat de helft van mijn programma's er natuurlijk niet meer in en dan las ik dat je een account kan overzetten maar dan moet je ook de machtiging van administrator hebben 

alvast bedankt voor jullie tijd 

 

grtz 

bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi droske,

 

Eerst en vooral dank u voor het antwoord.

Ik heb het ondertussen al geprobeerd maar dat heeft mij  niet geholpen.

Kan zelfs zonder machtiging geen software meer installeren.  Heb de belangrijkste mappen kunnen overzetten naar een ander account maar die krijg ik zonder machtiging dus niet open he.

Had gehoopt een tweede account ook als administrator in te stellen maar dat lukt me dus ook niet ofwel doe ik het verkeerd, wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt :p 

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste droske,

 

ik heb uiteindelijk de instellingen via ultimate Windows tweaker kunnen veranderen van de accounts en een tweede administrator kunnen aanmaken.

via die tweede heb ik dan de eerste uitgezet en de hele map overgeplaatst van de ene naar de andere :) 

kan er wel niet meer op, want hij wil hem niet laden maar de inhoud ervan heb ik toch kunnen recupereren :) 

 

bedankt voor u tijd ;) 

aangepast door BartjeP
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.