Ga naar inhoud

Witte waas over Philips 223V5 monitor


Airjamy

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuw tweede monitor aangeschaft en aangesloten op mijn GPU. Er hangt echter een witte waas over het nieuwe beeldscherm, zoals te zien is op meegestuurde foto. Ik heb in de instellingen van het beeldscherm geprobeerd deze met bv de gamma instellingen weg te halen, maar er blijft een zeer groot verschil bestaan tussen mijn twee beeldschermen. Ik heb het beeldscherm al een tijdje aan staan nu, hij is goed opgewarmd. Is dit beeldscherm stuk en kan ik hem het beste retourneren, of is er een optie om deze waas te elimineren? 

 

In de foto is het linker scherm, het Philips scherm, het scherm met de waas. Het Philips scherm is aangesloten op de hdmi poort op mijn GPU, terwijl mijn Samsung scherm op de DVI zit. Mijn GPU is dual monitor compatibel, en de instellingen voor kleurbereik en dergelijken zijn naar wat ik zie identiek.

 

Dank voor de hulp!

1.jpg

2.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.