Ga naar inhoud

hersteladres bestaat niet meer


koosr1946

Aanbevolen berichten

Gisteren een nieuw mobieltje aangeschaft, had op oude mobiel een apart mailadres aangemaakt voor Whatsapp

In de tussentijd wat adressen opgeruimd, waaronder het hersteladres van boven genoemde account.

Ik weet wel het mailadres maar niet het wachtwoord, alles al geprobeerd, maar kom er niet door heen

Wie heeft nog een tip of misschien wel de oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iets uit de playstore wilt halen dan moet je een mailadres gebruiken

Omdat ik mijn normaal adres daar niet voor wil gebruiken heb ik toen een apart adresje aangemaakt en dat heb ik ook gebruikt voor Whatsapp

ik weet jet adres nog wel, maar wachtwoord niet meer

Google wil nu een hersteladres weten, maar dat is in de afgelopen 3 jaar door mij verwijderd.

Ik krijg nu de oude dingen van whatsapp niet terug, denk dat het ligt aan dat adres, maar kan ook helemaal fout zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, koosr1946 zei:

Als je iets uit de playstore wilt halen dan moet je een mailadres gebruiken

Omdat ik mijn normaal adres daar niet voor wil gebruiken heb ik toen een apart adresje aangemaakt

Tot zo ver begrijp ik.

 

5 minuten geleden, koosr1946 zei:

en dat heb ik ook gebruikt voor Whatsapp

Nogmaals voor WhatsApp heb je géén e-mailadres voor nodig.

 

10 minuten geleden, koosr1946 zei:

Google wil nu een hersteladres weten, maar dat is in de afgelopen 3 jaar door mij verwijderd.

Als je van het hersteladres géén back-up hebt gemaakt & nergens hebt genoteerd, en je hebt verwijderd, dan krijgt je nooit meer terug, vrees ik.

 

11 minuten geleden, koosr1946 zei:

Ik krijg nu de oude dingen van whatsapp niet terug, denk dat het ligt aan dat adres, maar kan ook helemaal fout zitten

Als je géén back-up hebt gemaakt van jouw chatgeschidenis dan krijgt je die berichten nooit meer terug.

 

Je hebt een Google Play Store account aangemaakt en je bent het wachtwoord vergeten? Klopt dat?

Maar nogmaals het wachtwoord van Google Play Store account vegeten, heeft niets met WhatsApp te maken.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, koosr1946 zei:

ik ga een nieuw adres aanmaken

Dat lijkt me een prima oplossing, (wel overbodig wellicht) noteer het wachtwoord.

Je kunt prima Excel gebruiken om een eigen database te maken van e-mailadressen en de wachtwoorden en/of een wachtwoordmanager gebruiken; om problemen te voorkomen.

 

Ook een fijn weekend toegewenst :top:

 

En bij deze het 59ea0ff4b8a7a-smiley_slotje.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.