Ga naar inhoud

Kassa applikatie maken met Access


Cor-Assa

Aanbevolen berichten

Beste leden, overal waar iemand de vraag stelt om hulp wordt verwezen naar kopen.

Echter wil ik het al jaren proberen dus hoop op een beetje hulp, o.a. ook vanwege ons bescheiden budget.

Ik wil met acces een kassa programma maken, daar moeten dan producten (Catering) in komen, klanten en logisch facturen.

Daarna moet het een nette opmaak krijgen.

Via deze link http://www.gratiscursus.be/sitemap.html kom ik al een eind alleen wordt daar slechts in het begin over kassa gesproken maar daarna wordt over gegaan op een muziek verzameling.

Ik raakte op een gegeven moment het spoor bijster.

Wie kan mij verder helpen/verwijzen?

 

B.v.d. Cor Assa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet eenvoudig om wat jij wilt te maken.

Zelf had ik dat ook gedaan inclusief barcode maar ik kan jou verzekeren dat je nu beter zoiets aanknoop enkel vanwege de strenge wetgeving.

Bovendien moet je ook nog kunnen zeggen dat een gerecht vrij is van een bepaalde dieet.

En ook alle wijzigingen om facturen maken kan ieder jaar wijzigen.

Men is tegenwoordig heel streng op gebied van facturen want je moet BTW afdragen op moment van factuur verzonden is en niet als het betaald is.

Elke fout dat je maak heb je meteen 300% boete betalen en dan spreek ik niet over andere fouten.

Dus ook de boekhouding moet goed zijn (ook zelf gemaakt)

 

Wees verstandig en koop zulke dingen en bovendien kan je gemakkelijk aftrekken.

Hou bezig wat je goed kan doen: catering en zorg dat je uniek bent zodat je altijd werk hebt.

Steek daar uw tijd in en zorg dat je met de tijd mee gaat want een gewone catering is tegenwoordig ouderwets.

 

Nota: hou ook rekening mee dat je misschien ook witte kassa moet hebben.

Op termijn in ieder geval wel hoor.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.