Ga naar inhoud

gmail in outlook


benniebobo

Aanbevolen berichten

ik heb altijd mijn gmail adres in outlook 2016 kan bekijken, sinds een paar dagen lukt dit niet mee. heb alles geprobeerd, al verwijderd en terug geinstaleerd, niets lukt, heb een nieuw e-mail in gmail gemaakt en dit lukte direct, kan iemand me helpen om mijn email adres terug in mijn outlook 2016 te krijgen, ik gebruik windows 10.

zie bijlage

 

Danku 

 

 

 

aangepast door iEscape
Schermafbeeldingen verwijderd, bevat privé gegegevens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter voorkoming van spam, phishing, hack en andere ellende zijn alle drie schermafbeeldingen in jouw begin post verwijderd, jouw e-mailadressen en andere privé gegevens zijn zichtbaar.

 

Camoufleer eerst jouw e-mailadressen en andere privé gegevens op de schermafbeeldingen en plaatst daarna opnieuw in jouw volgende bericht.

 

Note & Tip: je hebt ook op een ander computerforum jouw probleem geplaatst, verwijder ook daar de schermafbeeldingen OF verzoek aan de website beheerder om het voor jou te doen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien je op dat ander computerforum (nu) al de oplossing hebt gekregen, wordt dit multipost-topic gesloten.

 

Neem ook PCH Forumregels even door.

 

Quote

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

 

59ea0ff4b8a7a-smiley_slotje.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.