Ga naar inhoud

Waarde opzoekken in meerdere kolommen


Prymic

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Op tabblad 2 heb ik mijn tabel die waarin mijn gegevens verspreid zijn over verschillende kolommen.
Op tabblad 1 heb ik mijn tabel waarin ik per "UniekNummer" bepaalde gegevens wil weergegeven uit één van de kolommen uit tabblad 2

Als bijlage heb ik een Test-document toegevoegd

Hieronder een toelichting op het document en mijn wens.
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.

UniekNummer WA-AMS1902 000012 wil ik opzoeken op tabblad 2

Ik wil dan dat er op tabblad 2 wordt gekeken of er op de regel van dit UniekNummer in één van de kolommen is aangegeven "BinnenBeoogdeReactieTijd".
Zo ja, dan "BinnenBeoogdeReactieTijd" weergeven bij dat UniekNummer op tabblad 1
Zo nee, dan op tabblad 2 op diezelfde regel controleren of bij dat UniekNummer "BuitenBeoogdeReactieTijd" is weergegeven

Zo ja, dan "BuitenBeoogdeReactieTijd" weergeven bij dat UniekNummer op tabblad 1
Zo nee, dan op tabblad 1 bij dat UniekNummer de volgende tekst vermelden "ReactieTijdNogOnbekend"                        

Test.xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelpost met https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/945567-Waarde-opzoekken-in-meerdere-kolommen

 

Zie de forumregels.

Quote

- Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

Aangezien je reeds geholpen werd op het andere forum sluiten we dit hier af.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.