Ga naar inhoud

Google mijn foto's kan ik niet meer bereiken


romijo

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb probleem met google (mijn Foto's) ik kan ze n.l. niet bereiken

op mijn PC  

Ik heb windows 8.1  de app van google foto's wijst me naar google chrome te vernieuwen

heb ik al enkele keren gedaan maar kan niet naar mijn foto's

Niet in Opera en niet in Chrome

er staan veel foto's van mijn overleden Moeder J.L. 26 januari die ik niet kwijt wil.

voorheen als ik foto's maakte download ik ze elke week zodat ze safe waren

nu lukt het niet.

ik kan wel naar microsoft one drive daar staan ze volgens mij ook

maar duurt uren voordat ik de foto's op mijn pc kan zetten en nog eens niet zeker

dat ik ze dan allemaal heb.

in google Photo's was dat snel gebeurt, was gesichroniseerd  met mijn pc

Helpen jullie mij a.u.b. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een topic zie waarin iemand Windows 8.1 gebruikt, dan reageer ik meestal niet omdat ik die versie van Windows niet ken. Misschien geldt dat ook voor andere forumleden. Windows 8.1 wordt erg weinig gebruikt.

 

Maar ik wil best een poging wagen.

Start Internet Explorer (Internet Explorer staat op iedere Windows pc) en ga met die browser naar deze website: https://www.google.nl/

Klik rechts bovenaan eerst op het pictogram met de 9 blokjes en daarna op Foto's. Het pictogram Foto's kan bij jou op een andere plek staan dan ik hieronder laat zien:

 

5caf5af31ba05-google_Foto_s_in_IE.png

 

Nadat je geklikt hebt op Foto's, zul je in moeten loggen op je Google account. Lukt dat?

Misschien krijg jij ook nog een vraag over de beveiliging. Zo kreeg ik de vraag of mijn telefoonnummer nog steeds hetzelfde is. Dat telefoonnummer wordt gebruikt wanneer je om wat voor reden dan ook buitengesloten bent uit je Google account. Ik klikte in dat venster op Gereed, omdat mijn telefoonnummer nog steeds hetzelfde is. Daarna werd Google Foto's geopend en kon ik mijn albums met foto's bekijken.

 

Laat weten hoe dat bij jou gaat. Als het ergens misloopt, dan moet je een print screen van de melding maken en die afbeelding in een volgende reactie posten.

Aan zo'n afbeelding hebben de helpers meer dan aan een omschrijving als "de app van google foto's wijst me naar google chrome te vernieuwen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gezegd heb ik deze melding zelf nooit eerder gezien, maar bij sommige websites kun je die melding krijgen wanneer je browser al een tijd niet is bijgewerkt.

Je schrijft dat je Chrome en Opera gebruikt als browsers. Welke versie van Chrome en Opera heb jij?

 

Opera:

In Opera klik je op de Opera knop (die staat in de linker bovenhoek). Daarna klikken op Help > Over Opera.

Je ziet dan welke versie jij hebt en er hoort dan automatisch gecontroleerd te worden of er een nieuwere versie is.

De nieuwste versie van Opera is op dit moment versie 60.0.3255.27

 

Chrome:

Klik op de knop met de 3 puntjes (die staat in de rechter bovenhoek). Klik daarna op Help > Over Google Chrome.

Je ziet dan welke versie jij hebt en er hoort dan automatisch gecontroleerd te worden of er een nieuwere versie is.

De nieuwste versie van Google Chrome is op dit moment versie 73.0.3683.103

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.