Ga naar inhoud

Wachtwoord kwijt


Hilario

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Hilario zei:

Hallo, ik heb windows 10 opnieuw geinstaleerd maar nu kan ik niet meer inloggen, er wordt een wachtwoord gevraagd.

Dat is het wachtwoord dat je ingevoerd hebt bij het instellen van je account.

Wellicht heb je geen nieuwe installatie uitgevoerd want dan zou je dat wachtwoord nog maar net gebruikt hebben bij het instellen van je account en kon je het niet vergeten zijn.

Ik denk echter dat je een herstel van Windows uitgevoerd hebt i.p.v. een nieuwe installatie en dat je eerder "inloggen zonder aanmelden" hebt ingesteld gehad. Dat wordt bij een herstel van Windows ongedaan gemaakt en omdat je al lang je wachtwoord niet meer had hoeven te gebruiken was je dat vergeten. :questionmark:

Wachtwoorden altijd opschrijven en goed bewaren. Het is iets dat heel erg verwaarloosd wordt, dat weet ik uit mijn contacten.

 

Er zijn wel mogelijkheden om een wachtwoord te achterhalen of te resetten maar omdat je probleem opgelost is hoef je daar niet meer mee aan de slag.

We sluiten daarom dit onderwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.